اختصاصی سایت رصد اقتصادی

اینترنت بانک موسسه اعتباری ملل از نگاهی دیگر

اینترنت بانک موسسه اعتباری ملل از نگاهی دیگر
کدخبر : 26677

همزمان با ایجاد تغییر در خدمات قابل ارائه توسط بانک ها وموسسات مالی و همچنین توسعه خدمات الکترونیکی، ماهیت خدمات مالی شامل تغییرات بسیاری شده است.

به گزارش رصد اقتصادی : با درنظر گرفتن اینکه عموما با هدف حفظ جایگاه بانک ها و موسسات مختلف مالی فضای رقابتی ایجاد شده است، قاعدتا این بانک ها و موسسات برای شناسایی بیشتر و مهم تر از آن تامین نیازهای مشتریان خود امکانات و شرایط ایده آلی را مدنظر قرار داده اند. یکی از این موارد توجه ویژه به مبحث بانکداری اینترنتی و استفاده از خدمات اینترنت بانک توسط مشتریان است چراکه هم اکنون بانکداری اینترنتی یکی از روشهای مورد استفاده در انجام عملیات مالی توسط مردم بوده و به نوعی وجود امکانی همچون اینترنت بانک بخش مهمی در صنعت بانکداری محسوب می شود.

در این میان  موسسه مالی اعتباری ملل که از حدود 27 سال پیش به عنوان اولین تعاونی اعتبار آزاد در سطح کشور مجوز فعالیت خود را از وزارت تعاون دریافت کرده است نیز از این قاعده مستثنا نبوده و در راستای تکریم، آسایش مشتری و بهبود هرچه بهتر فرآیندها و خدمات خود برای مشتریان، عملکرد شایان توجهی را در این حوزه  به نمایش گذاشته است.

از این رو اینترنت بانک موسسه اعتباری ملل برای تمامی اشخاصی که در این موسسه دارای حساب هستند قابل دسترسی و استفاده بوده و مشتریان موسسه مالی اعتباری ملل با در اختیار داشتن اینترنت و ابزار ارتباطی می توانند فعالیت های مختلف و مرتبط با حسابشان را مدیریت کرده، به راحتی و با صرف زمان بسیار کوتاه امور خود را به سرانجام برسانند.

این اقدام موسسه مالی اعتباری ملل که به نوعی هم سو با روند کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان و همچنین نقش موثر اینترنت در ارایه خدمات بانکی ترتیب داده شده است زمینه ساز جلب رضایت حداکثری مشتریان و مخاطبان این موسسه خواهد بود و درواقع آن را هدف قرار داده است.

مشتریان با استفاده از اینترنت بانک موسسه اعتباری ملل علاوه بر صرف زمان کوتاه و خداحافظی با صف های طولانی تشکیل شده در بانک های مختلف با خیالی آسوده می توانند درکنار آگاهی از جزییات حساب مالی شان در موسسه اعتباری ملل، خلاصه وضعیت حساب ها، صورت حساب های دوره ای، جزییات حساب های دارای کارت، جزییات اطلاعات شماره شبا، جزییات حساب، کارت به کارت و انتقال وجه داخلی را انجام دهند.

همچنین موسسه مالی اعتباری ملل در اینترنت بانک خود قابلیت های دیگری از جمله گزارش تراکنش های ساتنا و پایا، مدیریت چک، پرداخت قبوض مختلف، انتقال وجه بین بانکی و امورات مربوط به اقدامات انسان دوستانه، بازپرداخت تسهیلات، خرید شارژ، مدیریت کارت، تغییر رمز و... را فراهم آورده است

اینترنت بانک موسسه مالی اعتباری ملل با دو زبان فارسی وانگلیسی آماده استفاده مشتریان است.

سمیرا عسکری

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه