بانک ایران‌زمین

خدمات غیرحضوری بانک ایران‌زمین برای عبور از پیک اُمیکرون

خدمات غیرحضوری بانک ایران‌زمین برای عبور از پیک اُمیکرون
کدخبر : 26736

بانک ایران زمین با افزایش خدمات غیرحضوری درصدد است مشتریان خود را از آسیب‌های احتمالی در این باره دور نگه دارد. با قرمز شدن وضعیت اکثر نقاط کشور با سویه جدید امیکرون، ضرورت استفاده از خدمات غیرحضوری بانک‌ها برای چندمین بار اهمیت پیدا کرده و این بانک، با ارائه خدماتی گسترده از همان زمان آغاز […]

به گزارش رصد اقتصادی ، بانک ایران زمین با افزایش خدمات غیرحضوری درصدد است مشتریان خود را از آسیب‌های احتمالی در این باره دور نگه دارد. با قرمز شدن وضعیت اکثر نقاط کشور با سویه جدید امیکرون، ضرورت استفاده از خدمات غیرحضوری بانک‌ها برای چندمین بار اهمیت پیدا کرده و این بانک، با ارائه خدماتی گسترده از همان زمان آغاز شیوع ویروس، در خدمت هم‌میهنان عزیز می‌باشد.

به گزارش روزگار پرس ؛ شعب بانک‌ها یکی از مراکز تجمع مردم است و اگر همگی به اندازه لازم پروتکل‌های لازم را برای جلوگیری از ابتلای خود و دیگران رعایت نکنند، همین شعب می‌توانند بستری جدی برای شیوع کرونا باشند.

بانک ایران زمین بر اساس شرایط خاص بهداشتی کشور و به منظور مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدام‌های لازم برای تسهیل استفاده هموطنان از خدمات غیرحضوری و کاهش مراجعه حضوری مردم به شعب و دستگاه‌های خودپرداز را از همان آغازین روزهای شیوع این ویروس صورت داد.

این اتفاق که با آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم و ارائه خدمات الکترونیکی سریع و آسان رقم خورده، باعث شده نیاز مشتریان به مراجعه حضوری به شعب مرتفع شود.

مشتریان این بانک می‌توانند با بهره‌مندی از اینترنت‌بانک، خدمات سپرده، انتقال وجه داخلی، انتقال وجه بین‌ بانکی، خدمات کارت و مدیریت چک بسیاری از خدمات شعبه را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی دریافت کنند. دستگاه‌های خودگردان، اپلیکیشن همراه بانک و دستگاه‌های VTM از دیگر خدمات بانک ایران زمین برای بی‌نیازی مشتریان از مراجعه به شعب و دریافت خدمات غیرحضوری بانکداری هستند. شعار بانکداری الکترونیک، در رابطه با این بانک کاملا عملیاتی شده است.

فراتر از این، مسئولین بانک ایران زمین اخیرا خبر داده‌اند که شاهد اجرای پلتفرم‌های جدید دیجیتالی در این بانک خواهیم بود. از حدود ۵ سال گذشته تاکنون همت و توجه اصلی خود را به سمت دیجیتالی شدن همه خدمات بانکی متمرکز ساخته و اکنون در سال ۱۴۰۰ شاهد به‌ثمرنشستن این تلاش و همت در لایه‌های مختلف ارائه خدمات این بانک هستیم.

بانک ایران‌زمین که خود از همکاران تولید یکی از واکسن‌های داخلی بوده، امیدوار است مشتریان گرامی تا حد امکان برای انجام امور بانکی خود از همراه‌بانک و بانکداری الکترونیک استفاده کنند و در خانه بمانند تا با همکاری یکدیگر بتوانیم از این موج جدید نیز عبور کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه