بانک کارآفرین

کارآفرین پاسخگوی همه نیازهای مشتریان است

کارآفرین پاسخگوی همه نیازهای مشتریان است
کدخبر : 28897

مدیر طرح و توسعه بانک کارآفرین گفت: بانک کارآفرین به‌عنوان بانکی خوش‌نام و معتبر در اذهان عموم، بانکی قدرتمند از حیث نسبت‌های مالی، سرمایه و کاهش مطالبات معوق (NPL)، دارای ویژگی‌هایی ازجمله سرمایه انسانی حرفه‌ای، تعداد شعب اندک، فرایندهای چابک، مزیت خلق ارزش متعددی است. بعلاوه گروه مالی بانک کارآفرین با سبد کاملی از محصولات و خدمات طیف وسیعی از نیازهای مشتریان را مرتفع می‌سازد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، دکتر مسلم بمان پور مدیر طرح و توسعه با اشاره مزیت های بانک کارآفرین در صنعت بانکداری ایران به نکاتی که در خصوص ورود به حوزه‌های جدید کسب‌وکار باید به آن‌ها توجه شود، در پاسخ به اینکه چرا و چگونه باید وارد حوزه کسب‌وکاری جدید شویم و اینکه چرا تنها ۱۰ درصد برنامه‌های ورود به حوزه‌های کسب‌وکاری جدید موفقیت‌آمیز است، خاطرنشان کرد: گزارش‌های مهم مراکز مشاوره مدیریت بین‌المللی نشان می‌دهد شرکت‌هایی توانسته‌اند ارزشی بیش از هزینه سرمایه خلق کنند و به یک رشد سودآور و پایدار برسند که توجه خود را معطوف به حوزه‌های کسب‌وکار خود کرده‌اند.

وی ادامه داد : این گزارش ها نشان می دهد این شرکت ها در میان رقبا وضعیت رهبری در حوزه‌های کسب‌وکار را برای خود ایجاد کرده‌اند. به بیانی دیگر متوسط سودآوری رهبران و حوزه کسب‌وکار همواره بیش از هزینه سرمایه در آن حوزه است. بنابراین فرصت تبدیل‌شدن به لیدر بازار از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر طرح و توسعه بانک کارآفرین چند سوال در این خصوص مطرح کرد که پاسخ گویی به این سوالات را از ضروریات ورود به کسب و کارهای جدید عنوان کرد. وی در این خصوص با بیان این که تصمیم‌گیری در خصوص ورود به حوزه‌های کسب‌وکار جدید بر چند اصل استوار است پرسید : این که پتانسیل ساختار صنعت و کسب‌وکار انتخاب‌شده برای سودآوری چقدر است؟ آیا فرصت تبدیل‌شدن به رهبر در بازار جدید مهیاست؟ نسبت ریسک به ریوارد در چه محدوده‌ای قرار دارد؟، در کسب‌وکار جدید چه مزیت‌ها و منابع خلق ارزش معناداری داریم؟ تا چه حد می‌توانیم میان کسب‌وکارهای فعلی با حوزه‌های جدید از طریق اهرم کردن منابع یا یکپارچه‌سازی فعالیت‌ها و هم‌راستا کردن موقعیت‌ها در بازار هم‌افزایی و سینرژی ایجاد بکنیم؟ و درنهایت این‌که آیا دارای مدیرانی بهتر از رقبا برای ورود به کسب‌وکارهای جدید هستیم یا خیر. بسته به این که برای این سؤالات چه پاسخ‌هایی داریم استراتژی ما برای ورود و چگونگی آن تعیین می‌شود؟

مسلم بمان پور در ادامه افزود: بانک کارآفرین به‌عنوان بانکی خوش‌نام و معتبر در اذهان عموم، بانکی قدرتمند از حیث نسبت‌های مالی، سرمایه و کاهش مطالبات معوق) (NPL)، دارای ویژگی‌هایی ازجمله سرمایه انسانی حرفه‌ای، تعداد شعب اندک، فرایندهای چابک، مزیت خلق ارزش متعددی رادار است. بعلاوه گروه مالی بانک کارآفرین با سبد کاملی از محصولات و خدمات طیف وسیعی از نیازهای مشتریان را مرتفع می‌سازد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه