مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر اعلام کرد:

خدمات‌رسانی موفقیت‌آمیز پایانه‌های فروش بانک صادرات ایران در نمایشگاه کتاب

خدمات‌رسانی موفقیت‌آمیز پایانه‌های فروش بانک صادرات ایران در نمایشگاه کتاب
کدخبر : 31007

​مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر با اشاره به نصب بیش از ۱۶۰۰ دستگاه پایانه فروش در نمایشگاه کتاب گفت: با وجود تمام چالش‌ها و فرصت محدود، خدمات‌رسانی پایانه‌های فروش نصب شده موفقیت‌آمیز بود و حجم خوب تراکنش‌ها موید این امر است.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل ازروابط‌عمومی بانک صادرات ایران، یاشار نجف‌زاده با بیان این مطلب، از آمادگی برای نصب دستگاه‌های پایانه فروش بیشتر به هر میزان لازم خبر داد و گفت: آمادگی داریم از تمامی امکانات و ظرفیت‌های شرکت برای برگزاری باشکوه‌تر نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران استفاده کنیم. همکارانم در تعطیلات عید فطر نیز به طور تمام‌وقت مشغول تهیه زیرساخت‌های لازم نمایشگاه بودند به نحوی که با تلاش‌های انجام شده، در همان روز اول تمامی مشکلات و برخی نارسایی‌ها برطرف شد.

وی با اشاره به چالش‌های ناشی از وقفه دو ساله برگزاری حضوری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در زمان شیوع بیماری کرونا و تغیرات احتمالی تیم‌های برگزاری نمایشگاه گفت: توانمندی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر با حضور در نمایشگاه قرآن‌کریم و به ویژه  نمایشگاه کتاب تهران به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور، با استقبال و‌ موفقیت همراه بوده‌است.

مدیرعامل شرکت خدمات الکترونیک سپهر بانک صادرات ایران از برنامه برای افزایش دو برابری تعداد پایانه‌های فروشگاهی این شرکت خبر داد و ضمن تشریح ظرفیت‌ها و برنامه‌های این شرکت برای تامین زیرساخت‌های خدمات پرداخت در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  گفت: برنامه افزایش سرمایه و برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد پایانه‌های فروشگاهی این شرکت به میزان دو برابر میزان فعلی در دستور کار است. در شش ماهه آینده این شرکت برنامه تحولی خواهد داشت و سرانه تراکنش شرکت حداقل بیش از ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

نجف‌زاده افزود: شرکت پرداخت الکترونیک سپهر به عنوان شرکت پی اس پی بانک صادرات ایران در جهت تامین زیرساخت‌های لازم و تسهیل خدمات به مشتریان این بانک از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد و با عملیاتی کردن برنامه‌های نوین و به ویژه افزایش سرمایه آتی، در پی توسعه خدمات و افزایش سهم از بازار است. 

وی با تاکید بر اینکه این شرکت با توجه به قابلیت‌ها و استفاده از دانش فنی متخصصین خود به زنجیره تامین بانک صادرات ایران افزوده شده است، اظهار داشت: این شرکت دو رسالت اصلی تمرکز ویژه بر خدمت‌رسانی به مشتریان بانک صادرات ایران و بازوی اجرایی بانک صادرات ایران در حوزه پرداخت را بر عهده دارد. با توجه به تعداد مشتریان متنوع و فراوان بانک صادرات ایران و ظرفیت نیروی فعال این شرکت، تلاش ویژه‌ای برای پاسخگویی به نیاز پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی در شرکت خدمات الکترونیک سپهر در دستور کار است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه