معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین:

نئوبانک «هوشمند فردا» فقط یک همراه بانک یا اینترنت بانک نیست

نئوبانک «هوشمند فردا» فقط یک همراه بانک یا اینترنت بانک نیست
کدخبر : 31642

نسخه اولیه نئوبانک «فردا» (نئوبانک مشترک بانک ایران زمین و هلدینگ های‌وب) از روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در اختیار کاربران قرار گرفت. با حمایت بانک ایران زمین و بازوی فناوری این بانک شرکت آرمان وفاداری آریا (آوا) و هلدینگ “های وب” نسخه اولیه نئوبانک فردا در اختیار کاربران قرار گرفت.

به گزارش رصد اقتصادی ، نسخه اولیه نئوبانک «فردا» (نئوبانک مشترک بانک ایران زمین و هلدینگ های‌وب) از روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در اختیار کاربران قرار گرفت.

با حمایت بانک ایران زمین و بازوی فناوری این بانک شرکت آرمان وفاداری آریا (آوا) و هلدینگ “های وب” نسخه اولیه نئوبانک فردا در اختیار کاربران قرار گرفت.

شرکت “های‌وب” به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای کشور با کمک بانک ایران زمین، خدمات در حوزه امور بانکی را به مشترکین خود ارائه خواهد می دهد.

فرهاد اینالویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در خصوص امکانات نئوبانک فردا گفت: نمی‌خواهیم فقط یک اینترنت یا موبایل بانک باشیم و می‌خواهیم سرویس‌‌های ترکیبی به کاربران ارائه دهیم. هدف ما خدمات سفارشی و شخصی‌سازی شده برای کاربران صنایع مختلف است و همین موضوع که یک شرکت از صنعت ارتباطات به سمت ایجاد نئوبانک‌ آمده است، خود مزیت رقابتی «فردا» را نشان می‌دهد.

درحال حاضر ۱۲ سرویسی که تا کنون از سوی بانک‌های دیجیتال ارائه شده (مانند کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، افتتاح حساب آنلاین و…) به همراه امکان خرید اینترنت های‌وب به صورت مستقیم در نسخه اولیه این نئوبانک انجام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه