بانک شهر

تشکیل کمیته راهبردی همکاری های بانک شهر و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

تشکیل کمیته راهبردی همکاری های بانک شهر و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور
کدخبر : 32142

پیرو مبادله تفاهم نامه میان بانک شهر و سازمان شهرداری ها در راستای ارائه و توسعه خدمات بانکی به شهرداری ها و دهیاری های کشور، کمیته سیاست گذاری و کارگروه اجرایی با حضور مدیران و کارشناسان بانک و این سازمان تشکیل می شود.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک شهر، در این کارگروه که دکتر محسن زرندی مقدم نایب رئیس هیات مدیره، بهبود ساسانیان معاون شعب، سید نجیب حسینی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، سید علی میرنجاتی مشاور مدیرعامل و ایمان امینی پور مدیر امور بانکداری شرکتی و نهادی از بانک شهر و مدیران ارشد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور حضور دارند؛ توسعه ظرفیت‌های همکاری و اجرای مفاد کامل تفاهمنامه به صورت مستمر بررسی می شود.

دکتر زرندی مقدم در همین رابطه تصریح کرد: به‌دنبال تعاملات سازنده صورت گرفته با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، تلاش می کنیم با گسترش خدمات بانک در تمامی شهرها و دهیاری ها، هموطنان بتوانند از خدمات بانک شهر در حوزه های مختلف بهره مند شوند.

وی با اشاره به پشتیبانی و حمایت بانک شهر از طرح‌های توسعه ای در تمامی نقاط کشور، خاطرنشان کرد: در حد توان برای کمک به شهرداری ها و دهیاری های کشور اقدام کرده و تلاش می کنیم راهکارهای لازم برای تقویت همکاری ها پیش بینی شود.

نایب رئیس هیات مدیره بانک شهر در پایان تاکید کرد: این کارگروه زمینه عملیاتی شدن خواسته‌های مشترک دوطرف را فراهم خواهد کرد و ما برای هر کمکی به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور آمادگی کامل داریم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه