نماینده همدوش همکار در خدمتگزاری بی منت

​در جریان بازدید مدیر عامل بیمه ایران از تبریز صورت گرفت : دیدار صمیمانه با انجمن صنفی و نمایندگان پیشکسوت

​در جریان بازدید مدیر عامل بیمه ایران از تبریز صورت گرفت : دیدار صمیمانه با انجمن صنفی و نمایندگان پیشکسوت
کدخبر : 32389

حسن شریفی رییس هیات مدیره ومدیر عامل بیمه ایران و هیات همراه، در جریان بازدید ازشعبه تبریز، با اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی نمایندگان و‌ نمایندگان پیشکسوت استان ، دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران،. حسن شریفی در این دیدار ، با تاکید بر پیگیری مشکلات و مسائل نمایندگان ، به برنامه های جدیدی که در" سامانه ایران من " پیش بینی شده است اشاره کرد  و گفت : با راه‌اندازی این سامانه و تکمیل سریع آن ، پیشرفت قابل توجهی در فضای رقابتی موجود خواهیم داشت. همه همکاران نماینده  باید فعالیت خود را دراین  سامانه  افزایش داده و تمام مراحل صدور را به مرور ،  در " سامانه ایران من "  انجام دهند .

رئیس هیات مدیره بیمه ایران، با تشریح  مزایای روش پرداخت خسارت برخط و غیرحضوری ، این  تحول بزرگ را نقطه قوت و اولویت های اصلی هیأت مدیره جدید  بیمه ایران ، در بازار رقابتی کشور برشمرد و افزود : با تغییر در رویکرد و نگرش ، بیشتراز گذشته ، به مسائل و مشکلات همکاران خود رسیدگی خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه حمید رضا بحیرائی سرپرست اداره کل امور نمایندگان به پرسش‌های مختلف حضار پاسخ گفت و نمایندگان  نیز مسائل و مشکلات صنفی خود ،  در خصوص فعالیت غیر قانونی استارتاپ ها  ،  سامانه ایران من ، سیستم های مختلف صدور را مطرح کرده و پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد نمایندگان ارائه نمودند.

 

منبع خبر: روابط عمومی


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه