قائم‌مقام بانک در افتتاح شعبه جدید جهرم مطرح کرد:

دستاورد درخشان بانک سینا در کاهش مطالبات غیرجاری بانک سینا به کمتر از 2 درصد

دستاورد درخشان بانک سینا در کاهش مطالبات غیرجاری بانک سینا به کمتر از 2 درصد
کدخبر : 32399

​در راستای توسعه شبکه شعب و تسهیل در خدمت‌رسانی به مشتریان، طی مراسمی با حضور قائم‌مقام‌ بانک سینا، شعبه جدید این بانک در شهر جهرم افتتاح شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط‌‌عمومی بانک سینا؛ علیرضا تقدیری در این مراسم ضمن تبریک آغاز هفته کرامت، با قدردانی از تلاش تمام همکاران در برنامه‌ریزی و راه‌اندازی شعبه جدید اظهار امیدواری کرد افتتاح این شعبه منشاء خیری برای مشتریان باشد و به سودآوری بیشتر بانک کمک کند.

قائم‌مقام بانک سینا مردم منطقه را شایسته بالاترین تکریم‌ها دانست و اظهار داشت: بانک‌ها باید با حفظ کرامت انسانی و به نحو شایسته به مردم خدمت‌رسانی کرده و در راستای تکریم مطلوب مشتریان و ارتقاء بهره‌وری شعب فعالیت کنند.

تقدیری با مثبت توصیف کردن شاخص‌های عملکردی بانک سینا در سال گذشته، بر برنامه‌ریزی و تلاش مدیران و کارکنان برای تداوم این عملکرد مثبت در سال جاری تأکید کرد.

وی در ادامه به موفقیت‌های به‌دست‌آمده در حوزه وصول مطالبات اشاره کرد و گفت: کاهش مطالبات غیرجاری بانک به کمتر از 2 درصد دستاورد درخشانی است که نقش مهمی در تامین منابع و افزایش توان تسهیلات‌دهی بانک در جهت کمک به ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی کشور ایفا خواهد کرد.

مدیر منطقه فارس، کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم با تأکید بر این نکته که افتتاح شعبه جدید در راستای سیاست‌های توسعه شعب و تنظیم شبکه بانک و خدمت‌رسانی مطلوب‌تر صورت گرفته است، افزود: توسعه شبکه شعب این امکان را می‌‌دهد که مشتریان به خدمات بانکی مورد نیاز خود دسترسی بهتری داشته باشند.

بابک رستگار خاطرنشان ساخت: با گشایش شعبه جدید در شهر جهرم، تعداد شعب منطقه به 17 شعبه افزایش یافت.

گفتنی است در این مراسم موسی راستگو، مدیر سرمایه‌های انسانی و امیر‌علی ابراهیمی مدیر حراست بانک نیز حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه