بیمه رازی

بیمه رازی، حائز بالاترین رشد تولید حق بیمه در سال ۱۴۰۰/ سرمایه شرکت بیمه رازی ۷۰۰ درصد افزایش داشته است

بیمه رازی، حائز بالاترین رشد تولید حق بیمه در سال ۱۴۰۰/ سرمایه شرکت بیمه رازی ۷۰۰ درصد افزایش داشته است
کدخبر : 32918

دکتر جباری مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به رشد ۶۰ درصدی تولید حق بیمه شرکت بیمه رازی در سال ۱۴۰۰ به عنوان بالاترین نرخ رشد در صنعت بیمه کشور و رشد ۳ برابری شاخص توانگری مالی، گفت: با اصلاح ساختار مالی اساسی در راستای ارائه خدمات به بیمه‌گذاران، سرمایه شرکت از رقم ۳۰۰ میلیارد تومان به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  خبرگزاری فارس، دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی امروز در آئین افتتاح شعبه سرپرستی بیمه رازی در استان البرز ضمن تبریک میلاد باسعادت امام رضا(ع) اظهار‌کرد: دستاوردهای امروز بیمه رازی نتیجه همکاری و همفکری تمامی اعضای هیات مدیره است و از تمامی همکاران در ستاد بیمه رازی، شعب و نمایندگی‌های سراسر کشور که همواره برای تعالی و پیشرفت شرکت تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: خداوند متعال را شاکرم که امروز ساختمان بسیار خوبی برای استان البرز و در جهت خدمت به مردم شریف این استان افتتاح شد و از زحمات تمام همکاران که در فرصت کوتاه ساختمان را خریداری، بازسازی و تجهیز کردند، تشکر و قدردانی ویژه دارم.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به اینکه محصول صنعت بیمه اطمینان و امنیت است، بیان‌کرد: امروز هیچ توسعه پایداری در کشور بدون حضور موثر صنعت بیمه شکل نمی‌گیرد و امروز بیمه یکی از حوزه‌های تاثیرگذار در اقتصاد ملی است و نقش چشمگیری در بهبود و ثبات ملی ایفا می‌کند.

دکتر جباری با اشاره به اینکه امروز هیچ سرمایه گذاری بدون حضور بیمه اتفاق نمی‌افتد، گفت: اگر استان البرز قطب سرمایه‌گذاری و صنعتی کشور است، حضور جدی و موثر شرکت‌های بیمه کمک‌کننده توسعه پایدار است و بیمه رازی و تمامی شرکت‌ها عزم جدی دارند که بهترین خدمات را در استان البرز ارائه کنند‌.

وی با اشاره به اینکه ما خادم عزیزان در سازمان محیط زیست و محیط‌بانان هستیم، ادامه داد: صنعت بیمه در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۱۵ هزار میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و ۶۵۰ هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد که در مقایسه با کسب و کارهای نزدیک به صنعت بیمه رقم بسیار خوبی است.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به اینکه در ۳ سال اخیر معدل رشد صنعت بیمه از میانگین نرخ تورم پایین‌تر بوده است، خاطرنشان کرد: متوسط ضریب نفوذ بیمه در کشور در چند سال اخیر بین ۲‌.۶ و ۲.۷ متغییر بوده است و مطابق قانون برنامه ششم توسعه باید به ضریب نفوذ بیمه ۷ درصد دست پیدا کنیم.

دکتر جباری گفت: افزایش نرخ ضریب بیمه نشان از رفاه و توسعه یافتگی کشور است و در حوزه ارائه خدمات و پس از ۸ دهه از عمر صنعت بیمه در ایران، تمام پوشش‌ها و خدمات بیمه‌ای موردنیاز کشور طراحی شده است.

وی ادامه داد: امروز در سوانح رانندگی فاجعه‌ای در کشور در حال رخ دادن است ولی صنعتی که بدون غوغاسالاری خسارات و بحران را از دوش کشور و مردم بر می‌دارد، بیمه است.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به مشارکت صنعت بیمه در حوزه‌های مختلف زیربنایی، پتروشیمی، پالایشگاهی، فولادی و درمات اضافه کرد: صنعت بیمه از ارائه خدمات کوتاهی نکرده و اعلام کرده که در کنار دولت و صنایع برای ارائه خدمات خواهد بود.

جباری با اشاره به سپری شدن ۱۹ سال از تاسیس شرکت بیمه رازی، گفت: چرخش استراتژیک و تحول اساسی از اواخر سال ۹۹ با حمایت تمامی سهامداران، اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران، همکاران و شبکه نمایندگی در سراسر کشور شکل گرفت که حاصل آن توفیقات امروز بیمه رازی است‌.

وی با اشاره به اینکه بیمه رازی امروز با افتخار آمادگی دارد که تمام خدمات و پوشش‌های لازم آحاد مردم و بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی را طراحی و ارائه کند، ادامه داد: بیمه رازی در سال ۱۴۰۰ بالاترین رشد تولید حق بیمه در صنعت بیمه کشور، بالای ۶۰ درصد را تجربه کرد و معدل رشد صنعت بیمه در سال گذشته ۴۰ درصد بود.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به اصلاح ترکیب پرتفوی و انتخاب ریسک‌های مناسب، بیان‌داشت: بیمه رازی در سال گذشته بالاتر از میانگین رشد نرخ تورم، رشد داشته و اصلاح ساختار مالی اساسی در راستای ارائه خدمات به بیمه‌گذاران انجام گرفت و سرمایه شرکت از رقم ۳۰۰ میلیارد تومان به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

جباری با اشاره به رشد ۳ برابری شاخص توانگری مالی بیمه رازی از رقم ۷۱ به ۲۳۸ طی ۳ سال گذشته، گفت: همچنین اقدامات جدی در راستای هویت‌بخشی به شعب و نمایندگی‌های بیمه رازی صورت گرفت و توسعه کمی و کیفی نمایندگان در سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به رشد ۵ برابری شاخص ظرفیت نگهداری ریسک شرکت بیمه رازی طی ۳ سال اخیر، ادامه داد: در حوزه ایفا تعهدات، تمامی تعهدات سنواتی در سال گذشته به همت همکاران تسویه شد و در کنار بیمه‌گذاران حضور جدی پیدا کردیم.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به راهبرد جدی ارتقا جایگاه بیمه رازی در صنعت بیمه کشور و سرمایه‌گذاری در حوزه ارائه خدمات به آحاد مختلف جامعه تصریح کرد: ۵ چرخش استراتژیک بیمه رازی ابتدای سال با تصویب هیات مدیره برای تمامی دوستان ابلاغ شد و امروز مشهود است که شرکت کاملا جهت و زبان مشترک پیدا کرده است‌ و همگی در این راستا تلاش می‌کنند.

دکتر جباری اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱ رویکرد ما در بیمه رازی در راستای هویت‌بخشی به عنوان شرکت پایدار، سودآور و خدمات دهنده در صنعت بیمه است و همچنین توسعه کمی و کیفی پرتفوی شرکت از دستور کارهای جدی است و امروز در ۳ ماهه نخست سال ۸۰ درصد بودجه ابلاغی محقق شده که آمار بسیار خوبی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه