بیمه کوثر

لوح سپاس جشنواره ملی بهره‌‌وری در دستان بیمه کوثر

لوح سپاس جشنواره ملی بهره‌‌وری در دستان بیمه کوثر
کدخبر : 33708

شرکت بیمه کوثر لوح سپاس دوازدهمین جشنواره ملی بهره‌‌وری را برای ارائه طرح «سامانه جامع هوشمند ارائه خدمات بیمه‌‌ای با استفاده از QRCODE» دریافت کرد.

به گزارش رصداقتصادی و به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، در این جشنواره که هر ساله برگزار می‌شود، صنایع، سازمان‌ها و نهادهای مختلف سراسر کشور به ارائه طرح‌ها و تجربه‌های موفق خود می‌پردازند و توسط تیمی متشکل از متخصصان و اساتید برتر دانشگاهی مورد نقد و داوری قرار می‌گیرد. امسال نیز این جشنواره در تاریخ 30خرداد 1401 در سالن اتاق بازرگانی تهران برگزار شد و شرکت بیمه کوثر برای دومین سال متوالی توانست با رای هیئت‌داوران لوح سپاس این جشنواره را از آن خود کند.

معاون برنامه‌ریزی و نوآوری شرکت بیمه کوثر ضمن ابراز خرسندی از تکرار حضور موفق شرکت بیمه کوثر در این جشنواره، حرکت به سمت بیمه‌گری دیجیتال را ضرورتی انکارناپذیر برای تمامی بیمه‌گران دانست و خاطرنشان کرد: شرکت بیمه کوثر همواره با نگاه به آینده صنعت بیمه، حرکت به سمت ارائه خدمات برخط و استفاده از تکنولوژی‌های نوین فناوری اطلاعات را ضرورت و رسالتی انکارناپذیر برای خود ترسیم و سرمایه‌گذاری‌های بسیاری را برای رسیدن به این مهم پایه‌ریزی کرده است.

دیگران چه می خوانند:

 مسعود طاهری وسیه سری راه‌اندازی «سامانه جامع هوشمند ارائه خدمات بیمه‌ای با استفاده از QRCODE ذیل مجموعه کوثر من» را با دو هدف اصلی ارتقای تجربه مشتری و بهبود فرآیندهای داخلی، آغاز راهی جذاب برای آینده صنعت بیمه برشمرد و گفت: از عبارت «هر بیمه‌گذار،یک  QRCODE» برای این سامانه استفاده کردند زیرا این سامانه تمام خدمات جامع و  یکپارچه به بیمه‌گذاران را به صورت سفارشی‌سازی شده بر اساس نقش‌های همه ذی‌نفعان، بدون نیاز به داشتن هر گونه دانش فنی و تنها با اسکن کردن، یک  QRCODE ساده به مشتریان عرضه می‌کند.

در پایان دبیر جشنواره ملی بهره‌وری ایران از مشارکت فعال شرکت بیمه کوثر در طول سال‌های اخیر تقدیر و تشکر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه