نوروزی: طرح تامین مالی زنجیره هم مسیر تولید، هم تسهیلات را شفاف می کند

نوروزی: طرح تامین مالی زنجیره هم مسیر تولید، هم تسهیلات را شفاف می کند
کدخبر : 34828

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه شفافیت در امور بانکی و مالی مطالبه دیرینه ما از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بوده گفت: با طرح تامین مالی زنجیره قطعا تمامی مسیرهای منتهی به تولید و حتی مالیات پرداختی تولید کننده به دولت شفاف شده و فرار مالیاتی رخ نخواهد داد.

به گزارش رصد اقتصادی: حسن نوروزی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین راهکارهای جلوگیری از مفاسد اقتصادی شفافیت در مراودات مالی است، گفت: باید با آنلاین شدت خدمات بانکی جلوی سلیقه‌ای عمل کردن روسای بانک‌ها و بی عدالتی شکل گرفته در توزیع منابع بانکی گرفته شود.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با شفاف شدن عملکرد بانک ها در بستر الکترونیک عمل نکردن روسای بانک‌ها به دستورالعمل ها قطعا تبعات بدی برای آن‌ها به همراه خواهد داشت، افزود: شفافیت در امور بانکی و مالی مطالبه دیرینه ما از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بوده و در این رابطه اگر نیاز به قانونی باشد کوتاهی نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه با شفافیت در ارایه خدمات بانکی میزان تسهیلات اعطایی بانک ها و مشخصات و صلاحیت‌های اشخاص دریافت کننده وام مشخص خواهد شد، تصریح کرد: متاسفانه اکنون انحراف منابع مالی و بانکی در نتیجه عدم رصد محل هزینه کرد منابع مشکلات عدیده ای را رقم زده است.

نوروزی با تاکید بر اینکه، طرح تامین مالی زنجیره، تزریق منابع هدفمند به تولید و رصد هر چه بیشتر فعالیت های اقتصادی را در بر خواهد داشت، گفت: باید با اجرای دقیق و صحیح این طرح در مسیر حرکت به سمت شفافیت و در نتیجه بهبود وضعیت اقتصادی گام برداریم.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با طرح تامین مالی زنجیره قطعا تمامی مسیرهای منتهی به تولید و حتی مالیات پرداختی تولید کننده به دولت نیز شفاف شده و فرار مالیاتی رخ نخواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه