در جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی:

تجلیل از مجید مرادیان پیشکسوت رسانه و روابط عمومی

تجلیل از مجید مرادیان پیشکسوت رسانه و روابط عمومی
کدخبر : 35560

در آیین جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی- جشنواره یده های خلاق (ویژه گرامیداشت دکتر نطقی پدر روابط عمومی ایران) ، از مجید مرادیان پیشکسوت رسانه و روابط عمومی تجلیل شد.

به گزارش رصد اقتصادی ، در این آیین که دکترخسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران، دکتر امیر عباس تقی پور مدیر مسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات و دبیر کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو-ایران، دکتر سید رضا کاظمی دینان رئیس شورای هفته ارتباطات و روابط عمومی و تعدادی از اساتید و کارشناسان علوم ارتباطات و روابط عمومی حضور داشتند،ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه و نقش روابط عمومی، و تجلیل تعدادی از پیشکسوتان روابط عمومی، برترین های روابط عمومی خلاق نیز معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

شایان ذکر است مجید مرادیان پیشکسوت رسانه و روابط عمومی بیش از ۳۰ سال سابقه‌ی حرفه‌ای را در دو حوزه‌ی روابط‌عمومی و رسانه در کارنامه‌ی خود دارد. وی از سال ۱۳۷۳ و پس از استخدام در شرکت ذوب‌آهن اصفهان و طی مدارج کارشناسی و پشت سر گذاشتن پست‌های سازمانی مرتبط، از سال ۱۳۹۴ تاکنون، در پست سازمانی معاون مدیر روابط‌عمومی ذوب آهن اصفهان مشغول به فعالیت  است.

 مرادیان، دارای مدرک کارشناسی علوم اجتماعی با گرایش پژوهشگری و دانشجوی "دوره عالی مدیریت روابط عمومی(DBE)" به همراه تحصیلات حوزوی است. ضمن آنکه، حضور فعالی در نهادهای حرفه‌ای و صنفی دارد. این پیشکسوت روابط عمومی عضو و از اعضای تشکیل‌دهنده‌ی خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان، عضو و از اعضای تشکیل‌دهنده‌ی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان، عضو انجمن های علمی و صنفی روابط‌عمومی استان اصفهان، عضو انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران، عضو شورای سیاست‌گذاری انجمن روابط‌عمومی ایران در استان اصفهان، عضویت حرفه‌ای و حقیقی خانه روابط‌عمومی ایران، مدیر روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن و عضو مشورتی "ماهنامه روابط‌عمومی و صنعت" را در کارنامه خود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه