موسسه ملل

افزایش اشتغال زایی با ارائه تسهیلات موسسه ملل به بخش‌های تولیدی

افزایش اشتغال زایی با ارائه تسهیلات موسسه ملل به بخش‌های تولیدی
کدخبر : 35561

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در جمع کارکنان حوزه کرمان ،ضمن تبریک عید غدیر خم از تلاش های همکاران حوزه در تسهیل خدمات رسانی به مردم تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش رصد اقتصادی ، جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی در استان اصفهان برگزار شد.

مدیرعامل موسسه گفت: خدمات بانکی باید در اسرع وقت و به بهترین نحو به مردم ارائه شود و در این راه باید حق الناس را در نظر داشته باشید.

حجت الاسلام جوادی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی، گردشگری و صنعتی استان کرمان افزود: دراین استان شرکتهای مختلفی که از منابع خوبی برخوردارند فعالیت می کنند، لذا می توان با ارائه بسته های تسهیلاتی و خدماتی نسبت به جذب آنها اقدام کرد.

مدیرعامل موسسه خاطرنشان کرد: تمام همکاران با همه توان در راستای ارتقاء خدمات بانکی و جذب مشتریان و منابع جدید تلاش کنند و از فرصت استثنایی صندوق سرمایه گذاری اعتماد ملل نیز غافل نشوند.

وی ادامه داد: احترام به بانکها که سرمایه کشور عزیزمان هستند جزء وظایف ماست و باید باتمام وجود از آن صیانت کنیم ولی درکار در عین رفاقت، باید رقابت سالم نیز باشد، بنابراین برای افزایش سهم بازار، کارکنان صف و ستاد باید توجه ویژه ای به امر بازاریابی و مشتری مداری داشته باشند.

در ادامه جلسه پورابراهیمی، نماینده مجلس، ضمن تشکر از موسسه اعتباری ملل گفت: پروژه هایی که با پشتیبانی موسسه اعتباری ملل به بهره‌برداری رسیده است باعث مباهات مردم شده است و امیدواریم که این امر مثل گذشته ادامه داشته باشد. رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به تحریم‌های ظالمانه ای که به ایران تحمیل شد ،توانستیم با حرکت تیمی و مجاهدانه پروژه های بزرگی را در کشور با موفقیت به بهره برداری برسانیم.

پورابراهیمی با تاکید به ارتقاء رتبه های بین المللی ایران اظهار داشت: به فضل الهی جمهوری اسلامی ایران با توجه به این تحریم ها و شرایط سخت،دراکثرحوزه‌ها، رتبه های یک رقمی را کسب نموده است،که آمریکایی‌ها امروزه اقرار می‌کنند که ایران تحریم ها را با موفقیت گذرانده و تحریم‌ها اثر خود را از دست داده اند.

در پایان جلسه طحان معاونت امور شعب، به ایراد سخن پرداخت و نکاتی را در راستای بهبود عملکرد استان بیان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه