درنخستین" موکب " پذیرای زائران اربعین حسینی انجام میشود:

توزیع 100 هزار بسته غذایی در "آیلند"

توزیع 100 هزار بسته غذایی در "آیلند"
کدخبر : 39023

خادمان موکب "آیلند" به مدت ۱۰ شبانه روز از 14 تا پایان روز23 شهریور ماه جاری، روزانه 10 هزار وعده غذایی و میان وعده را در سه نوبت و در مجموع 100 هزار بسته غذایی را بین زائران اربعین حسینی توزیع می‌کنند.

به گزارش رصد اقتصادی و ببه نقل از  روابط عمومی گروه مالی گردشگری، موکب آیلند در فضایی به مساحت حدود 15 هزار مترمربع دارای سالن پذیرایی، نمازخانه، 40 چشمه سرویس بهداشتی، پارکینگ خودروهای سواری و اتوبوس و سایر خدمات رفاهی مورد نیاز زائران است. همچنین نیروهای هلال احمر در این موکب به زائران حسینی خدمات درمانی ارائه می کنند.

موکب آیلند با استقرار در محور اصلی آزاد راه تهران _ ساوه که از مسیرهای عبور زائران به سمت استان های مرزی با عراق است، با 200 نفر خادم به صورت 24 ساعته خدمات خود را به زائران کربلا ارائه می دهد.

هدف از این اقدام آیلند وابسته به بانک گردشگری، مشارکت در حرکت عظیم مردمی اربعین و همچنین گرامیداشت حماسه حسینی برای پذیرایی از زائران حسینی است.

موکب “آیلند” در ایستگاه اول راه کربلا و به عبارتی نخستین موکب در مسیر زائران اربعین حسینی از استان های تهران و مرکزی به سمت کشور عراق ( کربلا و نجف ) است.

بر اساس این گزارش، امسال سومین سالی است که آیلند نسبت به برگزاری موکب برای زائران کربلای معلی اقدام کرده است.

سرزمین ایرانیان (آیلند) به عنوان بزرگ‌ترین شهرک بین‌المللی اقامتی، تفریحی، تجاری، ورزشی، درمانی و آموزشی در ایران با مشارکت بانک گردشگری و نخستین مجموعه در کشور است که به طور همزمان سه عنوان منطقه نمونه گردشگری بین ‌المللی (مصوبه هیأت دولت)، شهرک نمونه گردشگری (مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری) و منطقه ویژه اقتصادی (مصوبه مجلس شورای اسلامی) را دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه