با حضور رئیس سازمان اموال تملیکی:

مشکلات اموال تملیکی قم بررسی شد

مشکلات اموال تملیکی قم بررسی شد
کدخبر : 39038

عبدالمجید اجتهادی؛ رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی طی سفری دو روزه به استان قم، در جریان مسائل و‌ مشکلات‌ اداره اموال تملیکی در این استان قرار گرفت.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، رئیس هیات مدیره سازمان اموال تملیکی، در روز پنج شنبه در جلسه ای با  حضور استاندار، مدیر کل تعزیرات حکومتی، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی، سرپرست اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان و‌ رئیس منطقه ویژه‌ سلفچگان در خصوص مشکلات اموال تملیکی در قم و چگونگی رفع موانع و مشکلاتی که نیازمند همکاری و‌ ورود دستگاههای مرتبط با حوزه کاری اداره اموال تملیکی است، بحث و تبادل نظر کرد.

اجتهادی که پیش از این‌سمت، مدیر کل پیشگیری و نظارت بر قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی بود، در جلسه مذکور با برشمردن راههای تسهیل و تسریع همکاریهای بین سازمانی در خصوص اموال مکشوفه تملیکی، ابراز امیدواری کرد: در دولت سیزدهم شاهد اصلاح و ارتقای محسوس در عملکرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در سطح ملی و استان قم باشیم.

کمک به بحران محرومیت زدایی در استان به وسیله ظرفیتی که اموال تملیکی از آن برخوردار است، دیگر موضوعی بود که در جلسه مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

بازدید مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با همراهی مدیران کل تعزیرات، اقتصاد و دارایی و‌ سرپرست اداره اموال تملیکی قم از سه انبار اموال تملیکی، بررسی حجم کالاهای متروکه در این انبارها و دستور تعیین تکلیف هر چه سریعتر کالاهای موجود در انبارها، برنامه دیگر سفر دو روزه رئیس سازمان اموال تملیکی به قم در روز دوم بود.

همچنین در برنامه بازدید از انبارهای اموال تملیکی، بازدید از انبار مبارک آباد و دستور بازسازی انبار جهت راه اندازی هر چه سریعتر، دیگر برنامه سفر ایشان به قم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه