نقش حمایتی بانک شهر در توسعه مدیریت شهری

نقش حمایتی بانک شهر در توسعه مدیریت شهری
کدخبر : 55483

بانک شهر با عملکرد فوق‌العاده خود در حمایت‌هایی که از جامعه شهری و در جهت کاهش دغدغه‌های آحاد مردم در مسیر تورمی به انجام رسانیده است، توانسته علاوه بر کسب جایگاه خود در خانواده مدیریت شهری، رضایت حداکثری مشتریان را در بررسی فعالیت‌های حمایتی و تامین مالی این بانک کسب کند.

زهرا قلباربند-خبرنگار رصد اقتصادی، بانک شهر با تلاش‌هایی که در مسیر خدمات رسانی شایسته به مشتریان با ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش حضور در شعب بانک ها در کنار فعالیت‌های معمول شبکه بانکی کشور در اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمرانی و همچنین پرداخت وام‌های تکلیفی به اقشار مختلف جامعه به انجام رسانیده است، توانست دستاوردهایی را در نظام بانکی به ویژه در زمینه خدمات ارزی ، بانکداری الکترونیک و همچنین فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بسته های تامین مالی و تسهیلاتی به دست بیاورد.

با بررسی های میدانی از شعب بانک‌ها مشخص شد؛ سپرده‌گذاران در بانک شهر می‌توانند برای سپرده‌های بلندمدت خود سود ۱۸درصد را دریافت کنند. با این شرایط که برداشت از سپرده‌های زیر ۱۰۰ میلیون، بعد از سه ماه و سپرده‌های بالای ۱۰۰میلیون، پس از یک ماه بدون جریمه است. این حرکت بانک شهر در پرداخت سود به سپرده‌گذاران در چارچوب قانون و در جهت جذب مشتریان و افزایش درآمد از محل سپرده گذاری است. درآمدهایی که بانک شهر صرف حوزه عمران و سرمایه‌گذاری‌هایی مانند شرکت توسعه نفت و گاز دشت آزادگان اروند با هدف ارزآوری و تولید بیشتر می‌کند.

این بانک همواره درصدد بوده تا با استفاده از ظرفیت های خود، نقشی اساسی را در کاهش مشکلات شهرنشینی در جهت کاهش آلودگی هوا با توسعه حمل و نقل عمومی ایفا نماید. به همین منظور مدیریت برنامه بانک شهر بر این مبنا قرار گرفت تا در سال ۱۴۰۲ همکاری‌های سازنده‌ خود را با شهرداری و شوراهای شهر برای رفع مشکلات و معضلات شهری گسترده تر کند.

بانک شهر به دلیل نقش پر اهمیتی که در توسعه شهرهای کشور دارد ، به عنوان بازوی توانمند شهرداری ها، حمایت خود را به بهترین شکل از آنان انجام می دهد، به طوری که پرویز سروری رئیس شورای عالی استان ها معتقد است که؛ بانک شهر به عنوان یار دوازدهم مدیریت شهری، جای خود را در خانواده مدیریت شهری تعریف کرده است.

نقش بانک شهر به عنوان یک بانک تخصصی در حل معضلات کلانشهرها و شناخت مدیریت این بانک از مسائل و پیچیدگی‌های مدیریت شهری سبب شده است تا افتتاح بسیاری از پروژه های بزرگ و تاثیر گذار بر زندگی مردم که موجب رضایت آنهاست تنها از طریق کمک های بانک شهر امکان‌پذیر گردد و سهم این بانک در پیشبرد پروژه های اثرگذار بر زندگی مردم کاملا محسوس است.

حمایت بانک شهر در یک دوره ای موجب رخ دادن اتفاقات طلایی در حوزه حمل ونقل عمومی شد و اخیرا نیز شاهد بودید که افتتاح ایستگاه های مترو با سرعت آغاز شد، که به اذعان عضو شورای شهر تهران، همه این اتفاقات نتیجه افزایش سهم بانک شهر در پازل اقدامات شهری است.

براساس آخرین اخبار، شبکه اتصال بانک شهر ایران به شبکه «میر» روسیه متصل می‌شود و از این پس هر ایرانی که کارت بانک شهر را داشته باشد در تمام کشورهای قفقاز می‌تواند از خدمات بهره‌مند شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه