تقدیر معاون امور مجلس رییس جمهور از اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران

تقدیر معاون امور مجلس رییس جمهور از اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران
کدخبر : 5753

دکتر امیری، معاون امور مجلس رییس جمهور طی نامه ای از تلاش های صورت گرفته برای توانمندسازی نیازمندان جامعه از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تقدیر کرد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، معاون امور مجلس رییس جمهور در متن این پیام تبریک خطاب به دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک مهر ایران بیان داشت:

 

«تلاش برای توانمندسازی نیازمندان جامعه از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با هدف بهبود معیشت، تامین مایحتاج ضروری، مقابله با آسیب های اجتماعی، ایجاد و بهبود کسب و کارها و اشتغال های خرد و کمک به رونق اقتصادی از جمله خدمات و اقدامات ارزنده بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال های اخیر بوده که شایسته تقدیر است.

 

آنچه که امروز در سایه مدیریت جنابعالی و مساعی همکارانتان در بانک قرض الحسنه مهر ایران بدست آمده ، پایه های مستحکمی برای توزیع مناسب و مطلوب تر عدالت اجتماعی و رشد و توسعه اقتصادی است که آثار با ارزش آن در فردا و فرداهای دورتر پدیدار خواهد شد.

 

به میمنت فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از تلاش درخور تحسین و خدمات موثر جنابعالی و کارکنان ساعی بانک قرض الحسنه مهرایران در اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید و نیل به رشد و توسعه متوازن سطح رفاه اجتماعی در کشور به ویژه مناطق محروم و کمتر برخوردار و همچنین تعامل مطلوب آن بانک با معاونت امور مجلس ریاست جمهوری تقدیر و تشکر می نمایم.

 

امید است در سایه توجهات باری تعالی در انجام وظایف و ماموریت ها و به ویژه کمک به ارتقای معیشت مردم شریف ایران اسلامی و محرومیت زدایی از جامعه موفق و پیروز باشید.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه