در پی شیوع ویروس کرونا صورت گرفت؛

محدودیت «توزیع اسکناس نو» و «دریافت و پرداخت وجه نقد» در شعب بانک ملی ایران

محدودیت «توزیع اسکناس نو» و «دریافت و پرداخت وجه نقد» در شعب بانک ملی ایران
کدخبر : 6124

​با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و در راستای بخشنامه اخیر بانک مرکزی، بانک ملی ایران امسال توزیع اسکناس نو نخواهد داشت و دریافت و پرداخت وجه نقد نیز در شعب این بانک محدود اعلام شد.

به گزارش رصداقتصادی  به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، هر ساله بانک ها در روزهای پایانی سال به مناسبت ایام نوروز و سنت استفاده از اسکناس به عنوان عیدی اقدام به توزیع اسکناس نو در شعب خود می کنند که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ممنوعیت بانک ها از سوی بانک مرکزی، بانک ملی ایران اسکناس نو توزیع نخواهد کرد و از مشتریان گرامی نیز درخواست دارد با توجه به این محدودیت و برای حفظ سلامتی خود به هیچ وجه برای دریافت اسکناس به شعب مراجعه نکنند.

 

همچنین بانک ملی ایران با توجه به تاکید بانک مرکزی مبنی بر محدودیت دریافت و پرداخت وجه نقد در شعب بانک ها، دستگاه های خودگردان را در بیش از 600 نقطه در سراسر کشور مستقر کرده که علاوه بر امور معمول خودپردازها، دریافت وجه نقد نیز با این دستگاه ها انجام می شود.

 

بر این اساس هیچ گونه دریافت و پرداخت وجه نقدی در شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور صورت نمی گیرد و مشتریان گرامی برای این منظور می توانند از دستگاه های خودگردان استفاده کنند.

 

بانک ملی ایران ضمن آرزوی سلامتی برای هموطنان و مشتریان گرانقدر خود بار دیگر تاکید می کند مشتریان ارجمند برای حفظ سلامتی خود و همچنین کارکنان شبکه بانکی کشور تا حدامکان از مراجعه به شعب بانک ها پرهیز کرده و از خدمات غیرحضوری و بانکداری الکترونیک و دیجیتال استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه