بانک‌پاسارگاد امکان ویزیت مجازی، برای تشخیص بیماری کرونا را فراهم کرد

بانک‌پاسارگاد امکان ویزیت مجازی، برای تشخیص بیماری کرونا را فراهم کرد
کدخبر : 6200

بانک‌پاسارگاد با همکاری هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد، امکان ویزیت بیماران مشکوک به کرونا را به‌صورت مجازی فراهم کرد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، هلدینگ نسیم‌ سلامت پاسارگاد، به‌منظور کمک به کادر پزشکی، برای تسریع در تشخیص بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری، امکان ویزیت مجازی بیماران را از طریق دستگاه تله‌ مدیسین (Telemedicine) در پایگاه‌ تشخیص سیار در شهرستان قم فراهم کرد. به این‌ترتیب هم‌وطنانی که با بروز برخی از علائم، مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا هستند، با مراجعه به این پایگاه به‌صورت ویدئویی، علائم خود را برای پزشکان مستقر در تهران بیان کرده و با توجه به شرح حال و دستورات پزشک، اقدامات لازم توسط پرستار مستقر در پایگاه انجام خواهد شد.

 

بر اساس این خبر، طی 3 روز گذشته تعداد 700 نفر از مراجعان از این طریق توسط پزشکان متخصص ویزیت شده‌اند و از خدمات تخصصی تله‌ مدیسین استفاده کرده‌اند.

 

گفتنی است پیش از این نیز هلدینگ نسیم‌سلامت پاسارگاد در راستای تلاش برای افزایش توان مراکز درمانی برای مبارزه با ویروس کرونا، تعداد یک هزار دست لباس مخصوص کادر پزشکی cover all برای مقابله با ویروس کرونا و تعداد ۷۰ دستگاه ترمومتر به دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی قم ارسال کرده‌بود.

 

 

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه