#به_شعب_بانکها_نرویم

#به_شعب_بانکها_نرویم
کدخبر : 6314

در روزهایی که شیوع ویروس کرونا در کشور به یک بحران بزرگ تبدیل شده، بیایید با تحریم مراجعه به شعب بانک ها و انجام امور بانکی خود از طریق بانکداری الکترونیک و دیجیتال، مراقب سلامتی خود و خادمان شبکه بانکی کشور باشیم.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، طی روزهای گذشته تعدادی از کارکنان بانک ها در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.


اکنون کمپین های متعددی برای پیشگیری و مقابله با شیوع این ویروس در کشور تشکیل شده که کمپین به شعب بانک ها نرویم نیز یکی از آنهاست و خوشبختانه با همراهی بسیاری از مشتریان و هموطنان فهیم و گرامی همراه شده است.


البته می توان گفت هنوز تعداد مراجعان به شعب بانک ها با وجود وضعیت بحرانی کنونی کشور و از سویی وجود خدمات متنوع و غیرحضوری شبکه بانکی برای کاهش رفت و آمدها به شعب، قابل قبول نیست.


در این میان با توجه به اینکه اسکناس یکی از پرکاربردترین اقلام در شعب بانکی محسوب شده و احتمال انتقال این ویروس نیز در آن بالاست، بانک ملی ایران دستگاه های «خودگردان» را جایگزین شعب خود کرده است که علاوه بر خدمات معمول خودپردازها، عملیات دریافت وجه نقد را نیز انجام می دهند.


اکنون بیش از 600 دستگاه خودگردان بانک ملی ایران برای خدمت رسانی به مشتریان بانک در اقصی نقاط کشور قرار گرفته و این بانک از همه مشتریان خود درخواست می کند تا با استفاده از این دستگاه ها و خدمات غیرحضوری، تا حد امکان از مراجعه به شعب خودداری کنند.


کرونا را می توان با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، کاهش و حذف رفت و آمدهای غیرضروری و افزایش مسئولیت پذیری برای مراقبت از سلامت افراد جامعه در کنار سلامتی خود و اعضای خانواده شکست داد. هموطن عزیز، سهم ما تنها مقداری همدلی بیشتر است و بس.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه