مدیرعامل بانک ایران زمین:

از خود گذشتگی همکاران شبکه بانکی قابل تقدیر است

از خود گذشتگی همکاران شبکه بانکی قابل تقدیر است
کدخبر : 6405

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، طی پیامی به مناسبت دهمین سالروز تاسیس بانک ایران زمین، از همت و تلاش کارکنان شبکه بانکی در خط مقدم مبارزه با شیوع بیماری کرونا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش رصداقتصادی : در پیام پورسعید آمده است:
 
امروز شبکه بانکی در خط مقدم خدمت به مردم، با تکیه بر همت و تلاش کارکنان از خودگذشته و خدمتگذار خود ایستاده است. متاسفانه در روزهای گذشته ما شاهد در گذشت تعدادی از بهترین فرزندان این مرز و بوم، کارکنان از خود گذشته شبکه بانکی بودیم، که جا دارد این ضایعه اسفبار را به همه فعالین بانکی کشور تسلیت عرض کنم.
 
بانک ایران زمین، در دهمین سالگرد تاسیس خود با تکیه بر مشتریان وفادار، سهامداران همراه و کارکنان پر تلاش خود گامی بزرگ در جهت دستیابی به چشم انداز خود برداشته است.
 
ما در سال گذشته که اکنون چند روزی بیشتر از آن باقی نمانده است، بسیاری از زیر ساخت های بانکداری دیجیتال را در بانک ایران زمین پیاده سازی کردیم، فرایندها را دوباره بازبینی کردیم و کارکنان خود را از طریق آموزش با اهداف خود همراه کردیم.
سال 1398 با تمامی پستی و بلندی ها، نمادی از مقاومت و تلاش برای مردم کشور ما بود که با وجود تحریم های ناجوانمردانه توانستیم با تکیه بر دانش و تلاش جوانان این مرز و بوم همچنان رو به جلو حرکت کنیم.
 
در اینجا جا دارد از همکاران خود در شعب بانک ایران زمین در خواست کنم، با رعایت نکات بهداشتی از شیوع بیشتر بیماری کرونا جلوگیری کنند و از مشتریان نیز در خواست می شود برای انجام امور خود از بانکداری الکترونیک و بسترهای دیجیتال استفاده کنند. ضمناً از جامعه پزشکی و تمامی تلاشگران این روزها تقدیر و تشکر می کنم.
 
در انتها مجددا در گذشت همکاران شبکه بانکی را تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای همه مردم کشور سالی سرشار از موفقت و بهروزی را خواستارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه