نحوه‌ فعالیت شعبه‌های بانک‌پاسارگاد اعلام شد

نحوه‌ فعالیت شعبه‌های بانک‌پاسارگاد اعلام شد
کدخبر : 6412

به‌منظور اجتناب از تردد غیرضروری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بانک‌پاسارگاد در اقدامی هماهنگ با نظام بانکی کشور، نحوه‌ی فعالیت شعبه‌های خود را اعلام کرد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از  روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، کلیه‌ی واحدهای این بانک اعم از واحدهای ستادی و شعبه‌ها (به جز شعبه‌های کیش و قشم)، در روزهای کاری از تاریخ دوشنبه مورخ 26 اسفند سال 1398 تا پنج‌شنبه 14 فروردین سال 1399، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 13 و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 8:30 الی 12:30 آماده ارایه خدمات بانکی هستند. ساعات کار شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در کیش و قشم نیز بدون تغییر و مطابق روال گذشته از ساعت ۹ الی ۱۳ است.

 

در بازه‌ی زمانی یادشده، کلیه‌ی شعبه‌های استان تهران و شهرستان‌هایی که دارای بیش از یک شعبه‌ی بانک‌پاسارگاد هستند، به‌صورت یک روز در میان فعال هستند.

 

همچنین کلیه‌ی شعبه‌ها در شهرهایی که تنها یک شعبه‌ی بانک‌پاسارگاد در آنها فعال است، در تمامی روزهای کاری، با 50 درصد از ظرفیت سرمایه‌انسانی خود خدمات بانکی را ارائه می‌دهند.

 

به هم‌میهنان گرامی توصیه می‌شود با توجه به شرایط موجود، برای حفظ سلامت خود و سرمایه‌انسانی در بانک‌ها، با بهره‌مندی از خدمات بانکداری‌الکترونیک، از مراجعه به شعبه‌های بانک‌ها خودداری کنند.

 

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و همچنین سامانه CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm به‌صورت شبانه‌روزی آماده‌ی پاسخگویی به سؤالات هم‌‌وطنان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه