پیام نوروزی مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت حلول سال 1399

پیام نوروزی مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت حلول سال 1399
کدخبر : 6702

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی، طی پیامی، فرارسیدن سال 1399 و عید نوروز را تبریک گفت.

به گزارش رصداقتصادی : در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

 

 

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

سخن در پرده می‌گویم چو گل از غنچه بیرون آی

که بیش از پنچ روزی نیست حکم میرنوروزی

 

همکاران عزیز، خواهران و برادران گرامی

سال 1398 را در حالی پشت سر می‌گذاریم که در مقاطع مختلف این سال، چالش های گوناگونی را تجربه کردیم ولی در مواجهه با این چالش ها به لطف خدای بزرگ، توفیق نسبی به دست آوردیم.

در زمینه تجهیز منابع تا تاریخ 1398/12/26 با جذب 185 هزار میلیارد ریال سپرده مردمی جدید، 93 درصد از برنامه کمی سال 1398 تحقق یافت و با تکیه بر این منابع و سایر منابع تجهیز شده، اهداف کمی پرداخت تسهیلات بانک هم به نحو مطلوبی تحقق یافت و حجم تسهیلات پرداختی بانک از مبلغ 530 هزار میلیارد ریال فراتر رفت .

تکمیل فرایند پرداخت تسهیلات توسعه اشتغال پایدار روستایی با مبلغ 540 هزار میلیارد ریال و با اشتغال زایی حدود 100 هزار نفر و همچنین پرداخت تسهیلات توسعه کشت گلخانه ای با مساحت 1315 هکتار و با مبلغ 31447 میلیارد ریال و همچنین پرداخت مبلغ 15097 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون از جمله پرداخت های عمده و موثر بانک کشاورزی در سال 1398 به شمار می رود.

همچنین پرداخت تسهیلات به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی شامل 25 هزار فقره تسهیلات اشتغال روستایی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در کنار پرداخت بیش از 4700 میلیارد ریال از محل بند تبصره 16 قانون بودجه از جمله اقدامات بانک در زمینه اشتغال زایی برای طبقات محروم جامعه به شمارمی رود.

پرداخت بیش از 83000 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 4700 فقره تسهیلات قرض الحسنه جبران خسارت ناشی از سیل ویرانگر اوایل سال از دیگر اقدامات بانک بوده است .

در زمینه تقویت پایه سرمایه بانک هم خوشبختانه در روزهای پایانی سال با حمایت وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی، افزایش سرمایه 20000 میلیارد ریالی بانک به نتیجه رسید و همچنین در طول سال توفیقات بسیار خوبی در زمینه بهبود عملکرد مالی بانک بدست آمده که نتایج آن در قالب صورتهای مالی سال 1398 بانک به زودی ارائه خواهد شد.

موفقیت‌های فوق با تلاش و همیاری صمیمانه خانواده بزرگ کارکنان بانک در سطح شعب ، مدیریت‌های استانی و ادارات ستادی حاصل شده و بر همین اساس، از این موقعیت استفاده کرده و با کمال احترام از تلاش همه همکاران خوبمان در شعب سراسر کشور، مدیریت‌ها و ادارات مرکزی تشکر و قدردانی می کنم. بطور خاص از هیئت مدیره محترم ، مشاوران و تیم مدیریتی کارآمد بانک که اینجانب را در پیشبرد امور به جد یاری کرده اند، سپاسگزاری می کنم .

در ایام پایانی سال، شیوع ویروس کرونا و پیامدهای آن زندگی هموطنان و همکاران ما را به شکل وسیعی تحت تاثیر قرار داد و بخصوص همکاران ما  در شعب بانک، روزهای پراضطراب و سختی را پشت سر گذاشته، تعدادی از آنها درگیر بیماری و مشکلات آن شده اند و سه نفر از همکاران خوبمان را هم از دست دادیم .

امیدوارم این بیماری فراگیر هرچه زودتر از کشورمان رخت بربندد و همکاران خوبمان به زودی بهبود یابند.همچنین برای جمیع درگذشتگان و از جمله سه نفر از همکاران از دست رفته مان از درگاه ایزدمنان آرزوی رحمت و مغفرت الهی داریم .

در پایان با کمال احترام، نوروز 1399 و آمدن بهار دل انگیز و شورآفرین را به همه شما شادباش می گویم و برای همه شما و خانواده محترمتان از درگاه خداوند متعال اوقاتی خوش و همراه با سلامتی و موفقیت آرزو می کنم .

 

 

روح اله خدارحمی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه