وحدت رمز موفقیت ایرانیان در سال 1399

وحدت رمز موفقیت ایرانیان در سال 1399
کدخبر : 6704

مدیر عامل بانک ایران زمین، طی پیامی فرارسیدن سال 1399 را به مردم ایران زمین تبریک گفت.

به گزارش رصداقتصادی در پیام پورسعید آمده است:

همواره فرارسیدن بهار برای ما ایرانیان ویژگی خاصی داشته است، رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است؛ آینده ای که همه امیدواریم و باید که بهتر از گذشته باشد. شایسته است فرارسیدن این ایام نوید بخش را به همه مردم کشور تبریک و تهنیت بگویم.
 
در آستانه پایان سال 1398 هستیم و آنچه امروز بیشتر از همیشه در کشور به چشم می خورد وحدت مردم در مقابل با رویدادهای سال گذشته است. اتفاقاتی که شاید به تنهایی می توانست کشور را دچار تلاطم کند، اما مردم ایران زمین با وحدت از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کردند.
 
سال 1399، سال شکوفایی اقتصاد کشور خواهد بود، درست است که سختی های زیادی را تاکنون پشت سر گذاشته ایم اما با حضور بانک ها در کنار تولید توانسته ایم بسیاری از معضلات و مشکلات را پشت سر بگذاریم. آینده ایران زمین با تلاش جوانان روشن و درخشان است.
 
بانک ایران زمین،در سال 1398با هدف دستیابی به چشم انداز خود یعنی بانکداری دیجیتال، سعی کرد ضمن ایجاد زیر ساخت های لازم در حوزه های مختلف، خود را آماده یک جهش بزرگ در سال آینده کند، تا بتواند تجربه مشتری در بانکداری را ارتقاء دهد.
 
در این مجال جا دارد از همکاران شبکی بانکی که در این روزها با رشادت و از خود گذشتگی در خط مقدم بانک ها با وجود شیوع بیماری کرونا، همچنان به ارائه خدمت به مردم شریف کشور پرداختند و اجازه ندادند هیچ خللی در امور اقتصادی کشور ایجاد شود، تقدیر و تشکر نمایم.
 
در انتها امیدوارم سال 1399 سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای همه مردم ایران زمین باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه