برنامه کاری شعب بانک توسعه تعاون استان تهران و سایر استانها از ۱۶ الی ۲۰ فروردین

برنامه کاری شعب بانک توسعه تعاون استان تهران و سایر استانها از ۱۶ الی ۲۰ فروردین
کدخبر : 7195

شعب بانک توسعه تعاون در استان تهران و سایر استان‌ها در روزهای ۱۶ الی ۲۰ فروردین به صورت چرخشی، آماده ارائه خدمات می‌باشند.

به گزارش رصداقتصادی : در راستای اجرای سیاست‌های دولت در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و مطابق تصمیمات شورای هماهنگی بانک‌ها، شعب بانک توسعه تعاون در استان تهران از روز شنبه ۱۶ فروردین تا روز چهارشنبه ۲۰ فروردین به صورت شیفتی دایر خواهند بود.

 

براین‌اساس در روز شنبه ۱۶ فروردین شعب مستقل مرکزی، سعادت‌آباد، وصال، توانیر، طالقانی، کاشانی، پاسداران، نارمک، پاکدشت، امامزاده‌حسن، دماوند، رباط‌کریم، شهرقدس، خیام و آزادی دایر هستند.

 

در روز یکشنبه ۱۷ فروردین؛ شعب ملاصدرا، فاطمی، شمیران، قرنی، پیروزی، رجایی، جمهوری، تره‌بار، شهریار، ورامین، اسلامشهر، ایران‌خودرو، میرداماد و تهرانپارس برای ارائه خدمات بانکی مشغول فعالیت خواهند بود.

 

در روز دوشنبه ۱۸ فروردین، شعب مستقل‌مرکزی، سعادت‌آباد، آزادی، توحید، سهروردی، فردوسی، شهران، پاسداران، شهرری، ولیعصر، پرند، شهرقدس، پاکدشت، خیام و وصال به مشتریان خدمت ارائه خواهند داد.

 

در روز سه‌شنبه ۱۹ فروردین، شعب ملاصدرا، فاطمی، قرنی، شمیران، پیروزی، رجایی، ورامین، جمهوری، تره‌بار، شهریار، اسلامشهر، ایران‌خودرو، میرداماد، توانیر و تهرانپارس پاسخگوی مراجعین خواهند بود.

 

در روز چهارشنبه ۲۰ فروردین، شعب مستقل مرکزی، شهران، توحید، فردوسی، کاشانی، نارمک، شهرری، دماوند، امامزاده‌حسن، پرند، ولیعصر، سهروردی، ورامین و طالقانی به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

گفتنی است شعب دایر در هر روز حداقل با ۳۰ درصد کارکنان به ارائه خدمات خواهند پرداخت، به نحوی که خللی در ارائه خدمات عمومی شعبه وارد نگردد.

 

با توجه به لزوم کاهش تردد در اماکن عمومی و فضاهای اجتماعی جهت حفظ سلامت کلیه هموطنان، به مشتریان بانک توسعه تعاون پیشنهاد می‌شود از ظرفیت خدمات غیرحضوری این بانک استفاده نموده و در صورت لزوم مراجعه فیزیکی، نهایت اهتمام برای حفظ فاصله با اطرافیان و دقت در تماس‌های محیطی را مدنظر قرار دهند.

 

لازم به ذکر است فعالیت شعب بانک توسعه تعاون در شهرستان‌ها مطابق تصمیمات فرمانداری شهرستان می‌باشد و در سایر استان‌ها هم, شهرهایی که بیش از یک شعبه دارند، فقط یک شعبه در آن شهرها به صورت شیفتی فعالیت می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه