بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب مرکزی و آپادانا

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب مرکزی و آپادانا
کدخبر : 7416

حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین روز چهارشنبه ششم شهریورماه از شعب مرکزی و آپادانا بازدید به عمل آورد.

به گزارش  رصد اقتصادی : تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌الملل، جاوید مدیر امور حوزه مدیریت و سرپرست اداره روابط عمومی و تبلیغات، برزنونی مدیر امور شعب و اجاقی مدیر امور اعتبارات وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان امور جاری آنها قرار گرفت.

 

بازدید شعبه مرکزی

 

بر اساس این گزارش، در این بازدید مدیرعامل و هیأت همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار دادند.

 

گفتنی است تهرانفر در جریان این بازدیدها، از زحمات و تلاش‌های کارکنان این شعب تقدیر کرد و عملکرد موفق بانک کارآفرین را نتیجه زحمات تمامی کارکنان صف و ستاد عنوان کرد.

 

بازدید شعبه آپادانا

 

بر اساس این گزارش محمد ریحانی رئیس شعبه مرکزی و سارا حسین‌زاده رئیس شعبه آپادانا، پیشنهادها و درخواست‌های خود را در خصوص شعبه و کارکنان مطرح کردند و مدیرعامل و هیات همراه پس از شنیدن نظرات و دیدگاه‌های آنان، رهنمودهای لازم را ارائه دادند.

 

همچنین سارا حسین زاده رییس شعبه آپادانا، ضمن تشکر از مدیران ارشد جهت حضور در شعب، موارد مربوط به مشتریان اعتباری و برنامه های آتی شعب را مطرح کرد و مدیرعامل رهنمودهای لازم را در این خصوص ارائه کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه