نماینده مردم رشت در خانه ملت:

اقدامات بانک مهر ایران برای ایجاد اشتغال، شایسته تقدیر است

اقدامات بانک مهر ایران برای ایجاد اشتغال، شایسته تقدیر است
کدخبر : 7815

جبار کوچکی نژاد نماینده چهار دوره مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق کمتر برخوردار اقدامات شایسته ای انجام داده است و الگوی عملکردی آن قابل تسری به سایر نهادهای مالی می باشد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، جبار کوچکی نژاد در دیدار با بلادی چولابی مدیر شعب بانک مهر ایران در استان گیلان ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب بانک در حوزه اشتغالزایی و توانمندسازی مناطق روستایی بیان داشت: این بانک در کارآفرینی، ایجاد اشتغال و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به ویژه محرومان جامعه ظرفیت های بی بدیلی دارد که با استفاده از آن می توان به افراد بیشتری کمک کرد.

 

وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته برای راه اندای کسب و کارهای محلی و اشتغالزایی در مناطق محروم تصریح کرد: اشتغالزایی و ایجاد درآمد پایدار برای نیازمندان، یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان به شمار می‌رود و در این راستا به خوبی می توان از پتانسیل های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده نمود.

 

در ادامه، بلادی چولابی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گیلان نیز با تشریح سبد محصولات، خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک گفت: پرداخت تسهیلات به زنان بی سرپرست و بدسرپرست، زندانیان، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، مددخواهان بنیاد برکت، بهزیستی و ... تنها بخشی از فعالیت‌های بانک در زمینه تحقق مسئولیت‌های اجتماعی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه