تسهیلات ویژه بانک دی به بازاریان کیش در دوره بحران کرونا

تسهیلات ویژه بانک دی به بازاریان کیش در دوره بحران کرونا
کدخبر : 8055

بانک دی در راستای حمایت از فعالان اقتصادی در بحران کرونا تسهیلات ویژه به بازاریان کیش پرداخت می‌کند.

به گزارش  رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک دی، به نقل از ناصر آخوندی، عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش طی انعقاد تفاهم نامه ای میان سازمان منطقه آزاد کیش و بانک دی مقرر شده است تسهیلاتی درقالب کارت اعتباری برای هر نفر از بازاریان کیش اختصاص داده شود.


بر اساس این گزارش، این تسهیلات در قالب تفاهم نامه با جامعه بازاریان مطابق ضوابط ‌جاری بانک حداکثر طی ۳ روز به متقاضیان مشمول این تفاهم نامه پرداخت می شود.

آخوندی با اشاره به این که سازمان منطقه آزاد کیش با تشکیل ستاد اقتصادی مبارزه با کرونا و همکاری تنگاتنگ با بخش خصوصی فعال در کیش در حال بررسی حجم خسارات اقتصادی ناشی از بروز بحران کرونا است گفت: سازمان منطقه آزاد کیش در تلاش است تا بتواند با استفاده از پتانسیل ها و حمایت های معنوی و مادی بخش خصوصی با برنامه ریزی هدفمند، راهکارهای مناسب برای رونق اقتصادی دوران پسا کرونا ارائه دهد که انعقاد تفاهم نامه با بانک دی نیز در همین راستا است.

گفتنی است، بانک دی در سال جهش تولید با تداوم اقداماتی که در سالیان گذشته برای رونق تولید و حمایت از تولیدکننده های داخلی انجام داده است در شرایط بحران کرونا نیز حمایت از بخش تولید را  به صورت جدی در دستور کار قرار داده است.

شایان ذکر است، در حال حاضر حدود  4000 نفر بازاری فعال در جزیره کیش مشغول به فعالیت هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه