پویش همدلی مومنانه در بانک کشاورزی

پویش همدلی مومنانه در بانک کشاورزی
کدخبر : 8203

روح‌الله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در نخستین جلسه شورای توسعه فرهنگ سازمانی این بانک در سال 1399 ، بر عمل صالح در ماه مبارک رمضان و پویش همدلی مومنانه در چنین ایام پر فضیلتی تاکید و از همکاران درخواست کرد با دستگیری از مستمندان و آنانی که نیاز به کمک دارند به تکلیف الهی خود عمل کند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های بین الملل بانک کشاورزی، در این جلسه که روز سه شنبه دوم اردیبهشت 1399 و با حفظ پروتکل‌های فاصله گذاری اجتماعی در بانک کشاورزی تشکیل شد، مدیر عامل بانک کشاورزی مهربانی ، گذشت و ایثار را از فضیلت های ماه مبارک رمضان برشمرد و همکاران را به مشارکت در انفاق و ترغیب دیگران به کمک نیازمندان فراخواند و اعلام کرد : علاوه بر ضرورت چنین مشارکتی، بانک کشاورزی امسال همه ی هزینه های مراسم مختلف سال های گذشته در ایام ماه مبارک رمضان را صرف رسیدگی و کمک به نیازمندان، مستمندان و افراد کم بضاعت خواهد کرد.

 

بر اساس این گزارش، در این جلسه درباره راهکارها و برنامه های کاربردی برای توسعه فرهنگ سازمانی در بانک کشاورزی بحث و تبادل نظر شد.

 

شایان ذکر است در راستای اجرای پویش همدلی مومنانه در بانک کشاورزی، همکاران خیر می توانند از طریق شماره حسابی که به زودی اعلام خواهد شد در این اقدام خداپسندانه مشارکت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه