ادامه محبوبیت بانک شهر در میان شهروندان و مشتریان شبکه بانکی

ادامه محبوبیت بانک شهر در میان شهروندان و مشتریان شبکه بانکی
کدخبر : 8347

بانک شهر همانند سال های گذشته به انتخاب شهروندان و مشتریان شبکه بانکی در میان ۵ بانک محبوب کشور قرار گرفت.

به گزارش رصداقتصادی  به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در ششمین جشنواره سالانه "بانک محبوب من" که باهدف اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانک‌ها و مؤسسات مالی با شعار تصویر سازمانی برتر برگزار شد، بانک شهر همانند دوره های قبل در میان ۵ بانک محبوب کشور قرار گرفت.


در این جشنواره حدود ۱۴۰ هزار نفر از شهروندان و مشتریان شبکه بانکی نظر خود را درمورد محبوب‌ترین بانک کشور اعلام کردند که بانک شهر به عنوان یکی از ۵ بانک محبوب کشور معرفی شد.


جشنواره «بانک محبوب من» هرسال به منظور انتخاب محبوب‌ترین بانک ایران برگزار می‌شود و هدف آن، کمک به ارتقای خدمت‌رسانی بانک‌ها از طریق ارائه تحلیل‌های دقیق از نظرات مشتریان شبکه‌ی بانکی و ایجاد فضای رقابتی سالم بین آنهاست. ششمین دوره این جشنواره نیز، با رتبه بندی 31 بانک کشور به لحاظ محبوبیت با تعریف متغیر تصویر سازمانی و امتیازدهی مشتریان به بانک اصلی خود برگزار شد.


ایجاد فرصتی برای نظر دادن مشتریان بانک‌ها در خصوص خدمات با یک جامعه آماری بالا، ارتباط بی‌واسطه میان مدیران ارشد بانک‌ها و مشتریان، افزایش رضایتمندی مشتریان با آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم، فرصت بیشتر دیده شدن مشتریان در فرآیندهای تصمیم‌گیری نظام بانکداری ، ایجاد فضای رقابتی سالم میان بانک‌های کشور و ... از مهم ترین اهداف برگزاری ششمین جشنواره سالانه "بانک محبوب من" بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه