صاحبنظر برجسته بانکی:

رحیمی انارکی نمونه موفق مدیر بانکی بود

رحیمی انارکی نمونه موفق مدیر بانکی بود
کدخبر : 8585

صاحبنظر برجسته بانکی و از مدیران پیشین بانک مسکن، معتقد است ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیری صبور و‌ بردبار و پاکدست بود.

به گزارش رصداقتصادی : احمد عزیزی از مدیران باسابقه شبکه بانکی در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با اشاره به اینکه وقتی شنیده رحیمی انارکی در بیمارستان بستری است تلاش زیادی کرده تا او را ملاقات کند، گفت: خبر درگذشت او برای من بسیار بسیار اندوهناک بود و در خلوت خود برای رفتنش بسیار غصه خوردم و برای روانش دعا کردم.

 

عزیزی سابقه آشنایی با انارکی را جلسات کاری متعدد عنوان و اظهار کرد: در این جلسات به نظرم رسید مرحوم انارکی هماهنگ کننده قوی در یک سازمان است.


مدیرعامل پیشین بانک ملی لندن با اشاره به اینکه نظام بانکی یک مدیر زحتکش را از دست داد ، گفت: چهره هایی همچون مرحوم انارکی از جمله افرادی هستند که سلسله مراتبی رشد کرده و مسیر ترقی را پله پله بالا آمده بودند.
این معاون پیشین بانک مرکزی، انارکی را نیرویی متولد شده، ساخته شده و برآمده از درون بانک مسکن دانست و افزود: بانک مسکن امروز در سوگ یکی از رویش های خود نشسته است.


این خبره نظام بانکی تاکید کرد: رحیمی انارکی در یک کلام «مردی شریف بود» ، مدیری صبور و بردبار، بسیار خوش‌رو و خنده‌رو، پاک‌دست، حق‌شناس، وفادار، اهل کارگروهی و زحمتکش، خدایش بیامرزد.


به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، ابوالقاسم رحیمی انارکی پس از ۳۶ سال خدمت بامداد روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در بیمارستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در گذشت. وی در دوران خدمت خود در بانک مسکن طرح ها و خدمات ارزنده ای را در جهت تسهیل شرایط خانه دار شدن جوانان و زوج های خانه اولی کرد. طراحی حساب سپرده گذاری مسکن جوانان و همچنین حساب پس انداز مسکن یکم از جمله طرح های وی در دوران خدمت صادقانه اش بود. دوران خدمت آن مرحوم از استخدام در یکی از شعب بانک مسکن اصفهان در دهه ۶۰ آغاز و در اردیبهشت ماه امسال در سمت مدیر عامل بانک مسکن به پایان رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه