بازدهی مناسب صندوق های سرمایه گذاری کارگزاری بانک ملی ایران

بازدهی مناسب صندوق های سرمایه گذاری کارگزاری بانک ملی ایران
کدخبر : 8992

سرمایه گذارانی که تمایل دارند وجوه خود را در اختیار افراد مجرب و حرفه ای قرار دهند اما زمان و تخصص لازم برای خرید و فروش سهام را ندارند، می توانند از خدمات تخصصی واحد مدیریت صندوق های سرمایه گذاری کارگزاری بانک ملی ایران استفاده کنند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اکنون چهار صندوق سرمایه گذاری به ارزش 80 هزار و 792 میلیارد ریال توسط کارگزاری بانک ملی ایران مدیریت می شود.

 

دو صندوق سرمایه گذاری در سهام با ارزش هشت هزار و 579 میلیاردریال، یک صندوق بازارگردانی سهام با ارزش 213 میلیارد ریال و یک صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت به ارزش 72 هزار میلیارد ریال تحت مدیریت این شرکت کارگزاری است.

 

بازدهی سالیانه صندوق اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران با درآمد ثابت تا اردیبهشت سال جاری 24 درصد بوده است. همچنین بازدهی صندوق سرمایه گذاری توسعه ملی در زمینه سهام طی مدت زمان یاد شده 378 درصد، بازدهی صندوق سرمایه گذاری مشترک کارگزاری بانک ملی ایران در زمینه سهام 310 درصد و بازدهی صندوق بازارگردانی پست بانک 260 درصد بوده است.

 

این کارگزاری همچنین در معاملات آنلاین سهام به ارائه خدمات می پردازد. افراد حرفه ای با استفاده از امکانات وی‍ژه معاملات آنلاین می توانند در هر لحظه سفارش های خود را مستقیما و بدون واسطه انجام دهند. 

 

سرمایه گذاران پس از ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت توسط کارشناسان این شرکت، کد بورسی دریافت می کنند و با عقد قرارداد آنلاین سهام می توانند بدون مراجعه حضوری در بازارسرمایه فعالیت کنند. 

 

علاوه بر این کارگزاری بانک ملی ایران در زمینه ارائه خدمات تامین سرمایه و بورس کالا و انرژی به ارائه خدمات می پردازد.

 

با این حال کسانی که به هر دلیلی امکان انجام معاملات آنلاین را نداشته و یا در فرایند عملیات بورسی خود با مشکل و یا سوالی مواجه اند، می توانند به نمایندگان کارگزاری مستقر در شعب منتخب مراجعه کنند.

 

فهرست شعب منتخب 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه