ارائه‌ی خدمات مالی و بانکی در قالب وب‌ سرویس‌ در بانک‌پاسارگاد

ارائه‌ی خدمات مالی و بانکی در قالب وب‌ سرویس‌ در بانک‌پاسارگاد
کدخبر : 9059

بانک‌پاسارگاد در راستای ایجاد امکانات نوین بانکداری و با توجه به نیازهای ویژه‌ی گروهی از مشتریان حقوقی و حقیقی، اقدام به ارائه‌ی بخشی از خدمات مالی و بانکی در قالب وب‌ سرویس، بر بستر اینترنت به این گروه از مشتریان کرده‌‌است.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از  روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، با این خدمات، گروهی از مشتریان حقیقی و حقوقی نظیر کارگزاری ‌ها، شرکت‌های بیمه، فین‌تک‌ها و سایر شرکت‌های دارای تراکنش بالا که از چارچوب‌های خدمات الکترونیکی و فناوری اطلاعات قابل قبولی برخوردار هستند . 
 
 
 قادر خواهند بود خدمات مالی مورد نیاز را بدون مراجعه به شعبه‌ های بانک و با استفاده از ابزارهای بانکداری مجازی نظیر اینترنت ‌بانک دریافت کنند.
 
 
بر این اساس ادغام و یکپارچه‌سازی سیستم‌های مالی مشتری با سیستم بانکداری متمرکز بانک این امکان را فراهم می‌آورد تا مشتریان بتوانند در کلیه‌ی ساعات شبانه ‌روز از طریق ارسال دستور بر بستر وب‌ سرویس به‌صورت آنی و برخط به انجام امور بانکی خود بپردازند.
 
 
 
شایان ذکر است، در حال حاضر خدمات وب ‌سرویس در قالب سه گروه خدمات سپرده، کارت و بن‌ کارت ارائه می‌شود که در موارد لازم، قابلیت تغییر در میزان سقف روزانه و ماهانه با توجه به نیاز و شرایط مشتری را دارند.
 
 
 
گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و سامانه‌ی CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm به صورت شبانه‌روزی آماده‌ی ارائه‌ی اطلاعات بیشتربه هم‌میهنان هستند.
 
 
 
 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه