مواجهه تمام قد «بانک رفاه » با «کرونا»

مواجهه تمام قد «بانک رفاه » با «کرونا»
کدخبر : 9067

شما و اقتصاد: بانک رفاه در مواجهه با ویروس کرونا، در گذر از « هفته سلامت» به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کووید ۱۹ و تامین سلامت مردم، خدمات بانکی از راه دور خود را تقویت کرد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تابناک،، بانک رفاه در راستای رعایت پارامترهای تامین سلامت مردم و خانواده بزرگ بانک، با تامین اقلام بهداشتی و حفاظتی مقابله با کرونا، علاوه بر رفع نیازهای اولیه پرسنل خود در مواجهه با این ویروس، اقدامات گسترده ای در قالب کمک های مالی، اهداء‌ تجهیزات مقابله با این ویروس و تامین سلامت مردم در کشور کرده است.

 

مبارزه بانک رفاه با «کرونا» در بستر اینترنت و خدمات آنلاین
گسترش و توسعه خدمات آنلاین، یکی از شاخص هایی به شمار می آید که بانک رفاه نیز با تقویت و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، اجرای آن را با هدف تامین سلامت کارکنان و مشتریان در کشور عملیاتی کرد.
 
 
اجرای دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا، پیش از ابلاغ وزارت بهداشت در کشور، افزایش سقف برداشت و نقل و انتقال وجوه با توجه به توصیه بانک مرکزی، از اقدامات اجرایی این بانک در مواجهه با کرونا است.
 
بهره گرفتن از خدمات آنلاین بانکداری در کشور با هدف کاهش مراجعه حضوری به شعب بانک ها با استفاده از خدمات الکترونیک و آنلاین بانک رفاه نیز در این موقعیت افزایش یافت که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
سامانه اطلاع رسانی پیام کوتاه
سامانه‌های اینترنت بانک 
 
موبایل بانک
همراه‌ کارت (مشاهده موجودی و۳ گردش آخر کارت و پرداخت قبوض، دریافت رمز دوم و ...)
تبلت بانک
خدمات اینترنتی رفاه کارت (CIS)
همبانک (تنها با شماره گیری #713* بدون نصب هیچ نرم افزاری، آگاهی از موجودی، ۳ گردش آخر، انتقال وجه کارت به کارت در صورت دریافت رمز از شعبه و ... )
 
تلفن‌ بانک رفاه کارگران
 
رمز یکبار مصرف موبایلی (OTP)
اپلیکیشن موبایلی همراه کارت رفاه 
 
سامانه مدیریت یکپارچه مالی (سمیم)
دستیار دیجیتال رفاه
 
رفاه پرداخت
به این ترتیب مردم می توانند با حفظ سلامت خود بدون نیاز به تردد در سطح شهرها امور بانکی مورد نظرشان را با سهولت و اطمینان خاطر انجام دهند.
 
استفاده از خدمات تلفنبانک رفاه با در اختیار داشتن نام کاربری و رمز ورود و تماس با شماره 8307-021 ممکن می شود. در این خدمت غیرحضوری، کارفرمایان تامین اجتماعی می توانند حق بیمه کارگاه مورد نظر را پرداخت کنند و مشتریان بانک هم می توانند از خدماتی چون دریافت سه گردش آخر حساب، دریافت موجودی، انتقال وجه شناسه دار، شارژ تلفن همراه، پرداخت جرایم رانندگی، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط تسهیلات، عملیات کارت از جمله تغییر رمز، اطلاع از وضعیت چک و دریافت صورت حساب بهره ببرند.
 
سامانه همبانک رفاه هم با شماره گیری کد #713* در کنار دیگر خدمات آنلاین بانک رفاه است که مخاطبان می توانند با استفاده از آن کارهای بانکی خود را در خانه یا محل کار با سهولت انجام دهند.
 
همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد) به شماره 8525-021 به سوالات و درخواست های مشتریان پاسخ می دهد.
 
توجه به کرامت انسانی و اقدامات فراگیر
اهدای کمک به دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی و بهداشتی کشورکه در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند، اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان مواد شوینده و بهداشتی، حمایت از صاحبان کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای کوچک که به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا متضرر و با مشکلات مالی مواجه شده اند، تنفس سه ماهه پرداخت اقساط تسهیلات کادر درمانی و توزیع بسته های بهداشتی در بیمارستان ها، مناطق حاشیه نشین، مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و مراکز خیریه از فعالیت های بانک رفاه در بخش کلان و کشوری عرصه مبارزه با بیماری کروناست و در بخش خرد نیز، توزیع بسته های بهداشتی، رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح شعب، نصب روشویی در جلوی در ورودی شعب و یا تعبیه مکان ضد عفونی دست برای مشتریان، از جمله اقداماتی است که بانک رفاه با هدف تامین سلامت مردم به ویژه در « هفته سلامت» به آن اهتمام جدی نشان داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه