مسابقه عکس "سبک زندگی کرونایی"

مسابقه عکس "سبک زندگی کرونایی"
کدخبر : 9282

بانک ملی ایران مسابقه عکس سبک زندگی کرونایی ویژه کارکنان خود برگزار می کند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ،به دنبال گسترش و شیوع ویروس کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن زندگی مردم و بعضا ایجاد سبک های رفتاری جدید ،بانک ملی ایران مبادرت به برگزاری مسابقه عکس با عنوان "سبک زندگی کرونایی" برای کارکنان خود کرده است. 

 

 کارمندان بانک از گروه هایی هستند که به دلیل ارتباط مستقیم با مردم و اسکناس تا حد زیادی در معرض خطر ابتلا به کوید۱۹ قرار دارند. به همین خاطر لازم است کارکنان شبکه بانکی  در شعب،مسیر رفت و آمدها، برخورد با خانواده و....  تغییراتی در سبک کار و زندگی شان ایجاد کنند تا بتوانند، از خودشان در مقابل ابتلا به کرونا محافظت نمایند. 

 

به همین منظور بانک ملی ایران از کارکنان خود خواسته تا سبک زندگی جدید، خاطرات، سختی ها و... خودرا در این حوزه به اشتراک بگذارند و با شرکت در این مسابقه و عکس گرفتن از تغییراتی که در نحوه امور روزمره زندگی آنها حاصل شده  و اشتراک آن در صفحه اینستاگرام خودشان در مسابقه عکس سبک زندگی کرونایی شرکت کرده و شانس برنده شدن یکی از 50 جایزه 3 میلیون ریالی را داشته باشند. 

 

کارکنان بانک برای شرکت در این مسابقه تا 5 خرداد ماه سال جاری فرصت دارند عکس های خود را با موضوع سبک زندگی کرونایی و توضیحات دلخواهشان در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و از دو هشتگ #بانک-ملی_ایران و #سبک_زندگی_کرونایی استفاده کنند. 

 

در صورتی که صفحه اینستاگرام شرکت کنندگان خصوصی باشد می توانند اسکرین شات تصویر بارگذاری شده در صفحه شان را به آیدی رسمی بانک ملی ایران در بله به شماره 09128125589 ارسال کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه