اعطای تسهیلات طرح جهش تولید در شعب بانک کارآفرین

اعطای تسهیلات طرح جهش تولید در شعب بانک کارآفرین
کدخبر : 9828

بانک کارآفرین به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و در راستای کارآفرینی و کمک به تولید، از تسهیلات طرح جهش تولید رونمایی کرد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت حمایت از بخش تولید به عنوان بخش پیشران اقتصاد در سال جهش تولید و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی فعال بخش تولید در شرایط کنونی کشور، و همچنین افزایش تعامل با مشتریان ارزنده بانکداری شرکتی و تجاری و جذب مشتریان جدید در این حوزه و نیز ارتقا و بهبود مزیت رقابتی و افزایش سهم درصد بانک در حوزه اعتباری، از بسته اعتباری جهش تولید رونمایی کرد.

بر اساس این گزارش کلیه اشخاص حقوقی و شرکت‌‌های فعال در بخش تولید (اعم از صنایع غذایی، دارویی، پتروشیمی، فولادی، معدنی و...) که در سه ماه اخیر (قبل از درخواست دریافت تسهیلات) بر اساس لیست بیمه دارای حداقل 50 پرسنل بوده و طی شش ماه گذشته اقدام به تعدیل نیرو ننموده‌اند و یا اعطای تسهیلات در قالب بسته حاضر منجر به جذب نیروی جدید در این شرکت‌ها گردد، می‌توانند از مزایای این طرح تسهیلاتی بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است که حداقل تسهیلات اعطایی در قالب بسته حاضر، صد میلیارد ریال در قالب سرمایه در گردش حداکثر یک ساله و نرخ سود این تسهیلات نیز معادل نرخ سود ابلاغی از سوی بانک مرکزی می‌باشد.

مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح جهش تولید بانک کارآفرین می‌توانند با مرکز تماس این بانک به شماره 23350-021 تماس حاصل نموده و یا به یکی از شعب آن مراجعه فرمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه