سود 837 درصدی بورس به کمک اطلاعات جامع و ابزارهای تحلیل

بهترین مرجع اطلاعات و ابزار تحلیل بورس برای رسیدن به سود حداکثر

بهترین مرجع اطلاعات و ابزار تحلیل بورس برای رسیدن به سود حداکثر
کدخبر : 11024

آمارها نشان می‌دهند میانگین سود بورس در سال گذشته به طور میانگین 186 بوده است. ولی در فروردین ماه امسال یک تحقیق آماری از طریق پرسشنامه دیجیتال از 420 نفر از فعالین حرفه‌ای‌تر بازار سرمایه انجام شد که میانگین سود 350 درصدی آنها را نشان می‌داد.

 اما نکته جالب در این تحقیق آماری این بود که از افراد شرکت‌کننده، آنهایی که برای خرید و فروش سهام از ابزارهای تحلیل بورس استفاده کرده بودند، در همان بازه زمانی میانگین سود 837 درصدی را تجربه کرده‌اند.

 

ابزارهای تحلیل بورس هر روز در حال پیشرفت و هوشمندتر شدن هستند. تا جایی که در بسیاری موارد سود سرمایه‌گذاری در بورس را تا 4 برابر افزایش می‌دهند. این ابزارها به کاربر کمک می‌کنند تا با توجه به روندهای بازار بهترین سهم‌ها را برای خرید و فروش در بهترین زمان انتخاب کند.

 

ww

 

بهترین ابزار تحلیل که این روزها در بین معامله‌گران بورس رایج است توسط وب سایت ره آورد 365 ارائه می‌شود که در دو نسخه مبتدیِ رایگان و پیشرفته با حق اشتراک ارائه می‌شود.

 

از مهم‌ترین امکاناتی که این وب سایت در اختیار مخاطبینش می‌گذارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ره آورد 365 یک شبکه اجتماعی مبتنی بر ابزار تحلیل تکنیکال به وجود آورده است. این شبکه اجتماعی کمک می‌کند تا متخصصین مختلف تحلیل‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.
  • کاربران این وب‌سایت می‌توانند بدون نیاز به کدنویسی شرکت‌های مختلف بورسی را براساس پارامترهای تکنیکی و بنیادی فیلتر کنند. این فیلترنویسی باعث می‌شود تا آنها بتوانند بهترین تصمیمات را در انتخاب سهم‌های سودآور داشته باشند.

 

  • در این وب سایت نقشه بازار که به صورت لحظه‌ای آپدیت می‌شود به کاربران کمک می‌کند تا در هر لحظه وضعیت بازار را بررسی و بر طبق آن در مورد سرمایه‌گذاری روی نمادهای برتر تصمیم بگیرند.
  • این وب سایت امکان فعالسازی سیستم مدیریت هشدار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند در سریع‌ترین زمان به اتفاقات تأثیرگذار بر سرمایه‌گذاریشان عکس‌العمل نشان دهند.

 

به‌جز امکاناتی که وب­سایت www.rahavard365.com در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، کامل‌ترین مجموعه اطلاعات مالی شرکت‌ها را هم جمع‌آوری کرده است که منبع بسیار خوبی برای تحلیل بنیادی انواع سهم‌هاست. همچنین این وب سایت مجموعه‌ای از آموزش‌های تکنیکال و بنیادی را به صورت رایگان روی سایت قرار داده است که می‌تواند برای هرکسی، با هر سطحی از اطلاعات، مفید واقع شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه