خبر خوش برای فروشندگان سهام عدالت

خبر خوش برای فروشندگان سهام عدالت
کدخبر : 11657

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران گفت: بعد از عید غدیرخم علاوه بر ۳۰درصد قبلی، امکان فروش ۳۰درصد دیگر و در مجموع ۶۰درصد سهام عدالت فراهم می‌شود.

  بعد از ازادسازی سهام عدالت خیلی ها به فکر فروش افتادند . بعضی ها مدیریت سهام عدالت را به روش مستقیم و برخی غیرمستقیم انتخاب کردند . جزئیات افزایش حق فروش و ازادسازی سهام عدالت را در ادامه می خوانید :

 


خبرداغ : هشدار جدی به متقاضیان وام ودیعه مسکن


 

حسن قالیباف اصل ابراز کرد: براساس آیین‌نامه سهام عدالت که شنبه نهایی شد و برای ابلاغ به مراجع ذی‌ربط به امضای اعضای شورای‌عالی بورس رسید، مقرر شد کسانی که روش مستقیم را در آزادسازی سهام عدالت انتخاب کردند بتوانند بعد از عید غدیرخم (از 19 مرداد) علاوه بر 30 درصد قبلی، برای 30 درصد دیگر و در مجموع 60 درصد، حق فروش داشته باشند.

 


بیشتر بخوانید : جهت دریافت بسته معیشتی جدید کلیک کنید


 

رییس سازمان بورس گفت: در روش غیرمستقیم آزادسازی سهام عدالت که شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی در آن دخیل هستند، پذیرش این شرکت‌ها از اواسط مرداد در بورس تهران آغاز می‌شود و آن‌ها نیز بعد از عید غدیر می‌توانند در مجموع 60 درصد سهام خود را به فروش برسانند.

 

خبرداغ : پست بی حجاب با موهای فر روناک یونسی در اینستاگرام + عکس نامتعارف

 

وی همچنین اظهار داشت: در جلسه شنبه مقرر شد سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی بازارگردانی شود تا قیمت آن‌ها کمتر از 98 درصد خالص ارزش دارایی‌های شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بورس یا همان (NAV) نباشد.

  

 

منبع : تسنیم 

 

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه