مسابقه‌ی عکاسی قاب عکس آگاه

مسابقه‌ی عکاسی قاب عکس آگاه
کدخبر : 12378

به مناسبت روز عکاسی، یک مسابقه‌ی هیجان انگیز داریم که نیاز به کمی خلاقیت داره. فقط کافیه در حین معامله کردن، و با توجه به موضوع مسابقه که خانواده و قومیت‌های ایرانی هست، عکس بگیرید و برای ما به ایمیل زیر ارسال کنید.

به گزارش رصد اقتصادی: ۱۹ آگوست برابر با ۲۹ مرداد به عنوان روز جهانی عکاسی شناخته شده است. به همین مناسبت و در راستای بزرگداشت هنر ثبت لحظه‌ها، کارگزاری آگاه از تمامی همراهان گرامی برای شرکت در کمپین روز جهانی عکاسی دعوت به عمل می‌آورد. حرف و سخن‌های بسیاری درباره دلیل نامگذاری این روز مطرح است. نخستین بار شورای عکاسی بین‌المللی هند این روز را به عنوان روز عکاسی اعلام کرد و از آن زمان تا کنون، کشورهای بسیاری نوزدهم آگوست را به قدردانی از عکاسی اختصاص داده‌اند. هر سال نهادهای مختلف در سراسر جهان جشنواره‌هایی راه‌اندازی می‌کنند تا نوع نگاه ویژه عکاسان را به نمایش بگذارند و بر اهمیت زیبا دیدن تاکید کنند. فارغ از دلیل نامگذاری و انتخاب این روز، بر آنیم تا ترکیب بی‌نظیر هنر و صنعت را جشن بگیریم و به تماشای قاب‌هایی از زندگی شما بنشینیم. مسابقه به مدت یک هفته از تاریخ بیست و نهم مرداد ادامه خواهد داشت و جوایز ارزنده‌ای برای برندگان آن در نظر گرفته شده است. کافی است یک عکس با سه محور:

  • • قومیت ایرانی (به عنوان مثال استفاده از لباس های محلی در تصاویر)
  • • خانواده (کانون گرم خانواده ایرانی)
  • • کارگزاری بورس آگاه (استفاده از خدمات کارگزاری آگاه به عنوان مثال نرم افزار آساتریدر، بآشگاه، اپلیکیشن و…)

 

به ایمیل agah.campaign@gmail.com ارسال بفرمایید. لازم است عکس‌های ارسالی ویژگی‌های زیر را داشته باشند:

 

  • • کیفیت بالا
  • • عرض (width) بیشتر از ۱۰۸۰ پیکسل

 

در نظر داشته باشید که پس از ارسال ایمیل، حق انتشار عکس‌ها در اختیار آگاه قرار خواهد گرفت. همچنین دقت داشته باشید عکس های بی کیفیت و یا با سایز کوچک تر از عرض ۱۰۸۰ پیکسل بررسی نخواهند شد و واجد شرایط شرکت در مسابقه نخواهند بود.

 

 

 

 

 

 

برای مسابقه روز جهانی عکاسی جوایزی به ارزش مجموعا سی میلیون تومان در نظر گرفته شده است که به یادگار تقدیم برندگان خواهد شد. امیدواریم این هدیه‌ها شرکت‌کنندگان را به ادامه مسیر عکاسی ترغیب کند و گامی هرچند کوچک در راستای شکوفایی هنر آن‌ها باشد. لوازم و تجهیزات الکترونیکی زیر تقدیم برندگان خواهد شد:

 

۱- دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل  Hero 8 black
۲- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A10s
۳- پرینتر بی‌سیم کانن مدل SELPHY CP1300
۴- هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل Redmi AirDots
۵- هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport یک ترابایت
۶- دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم mini 9

 

 

 

نمونه عکس ارسالی توسط کاربران:

photo_2020-07-25_11-50-19

photo_2020-07-25_11-50-04

 
 

 

جهت مشاهده جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه