برگزاری کمپین «تأسیس شرکت سبدگردان آگاه»

برگزاری کمپین «تأسیس شرکت سبدگردان آگاه»
کدخبر : 12794

به مناسبت دومین سالروز تأسیس شرکت سبدگردان آگاه، کمپین «تأسیس شرکت سبدگردان آگاه» با جوایز ارزنده برگزار می‎گردد.

 به  گزارش رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی کارگزاری آگاه، به مناسبت دومین سالروز تأسیس شرکت سبدگردان آگاه و به پاس قدردانی از اعتماد و همراهی ارزشمند مشتریان گرانقدر و وفادار، کمپین «تأسیس شرکت سبدگردان آگاه» در قالب مسابقه‌ای تخصصی و مهیّج برگزار می‎گردد.

 

علاقمندان به شرکت در این کمپین، می‎توانند از طریق لینک ذیل (پس از وارد کردن کد ملی، ایمیل و شماره تماس و نیز مطالعه راهنما)، در مسابقه شرکت نمایند و با ارسال پاسخ صحیح به تمام سؤالات، یکی از 20 برنده خوش‌شانس شمش طلا گردند.

 

https://bit.ly/2Gh1GE1

 

شایان ذکر است که «گروه آگاه» به عنوان یک هلدینگ مالی با رتبه الف، در سال 1384 تأسیس شد و در طی این 15 سال، تمام تلاش خویش را معطوف به حفظ و رشد سرمایه‌های با رعایت سه اصل کلیدی اعتماد، شفافیّت و تعهّد نموده است.

 

مدیریت دارایی آگاه با بکارگیری متخصّصان حاذق و مدیران مجرّب، توانسته است با کسب بازدهی بیش از ۴۰ هزار درصد در طول ۱۲ سال گذشته، عنوان «پُربازده‌ترین بستر سرمایه‌گذاری در کشور» را از آنِ خود نماید و با مدیریت و حفظ امنیت سرمایه آحاد مردم در قالب صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردانی اختصاصی، برای سرمایه‎گذاران خلق ثروت نماید.

 

تاسیس شرکت سبدگردان آگاه در تاریخ 14/6/97 گام مهم دیگری در راستای اجرای هرچه تخصّصی‌تر شدن مدیریت دارایی سهام‎داران محترم بوده است. این شرکت با بهره‌مندی از توانمندی مدیران، مشاوران و تحلیلگران حرفه‌ای، خدمات متنوع مدیریت سرمایه را در اختیار سرمایه‌گذاران گرانقدر ‌گذارده است. 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه