خبر بد برای سهامداران بورس

خبر بد برای سهامداران بورس
کدخبر : 13362

بازار سهام امروز، با فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز بازگشایی شد و شاخص کل با افت ۲٫۵ درصدی به یک میلیون و ۶۵۶ هزار واحد رسید، به نظر می‌رسد جو هیجانی بازار باعث ایجاد صف‌های فروش شده است.

بورس در ماه های اول سال رشد قابل توجهی داشت . بورس در ابتدای سال سود زیادی برای سهامداران داشته است . بورس اما چند وقتی است همه را ناامید کرده است . در ادامه به بررسی وضعیت بورس می پردازیم  :

 

خبرجنجالی : عکس لورفته از خالکوبی نامتعارف سحر دولتشاهی جنجالی شد + عکس خصوصی

 

 

 

محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با تاثیر فعال شدن مکانیسم ماشه بر افت بازار سهام بیان کرد: اگر بخواهیم برای ریزش بازار بهانه تراشی کنیم بهانه زیاد است، اما روند بازار را فعالان آن مشخص می‌کنند.

 

این کارشناس در ادامه گفت: سهم‌ها از نظر بنیادین بسیار ارزنده‌ هستند و فعالان بازار درحال رسیدن به دوره برداشت محصول خود بودند اما با وجود اتفاقات اخیر، دوباره سهامداران نسبت به بازار سرمایه بی‌اعتماد شدند.

 


بیشتر بخوانید : خبر خوب در مورد یارانه ها


 

عشریه ادامه داد: بازار بورس ما بازاری ارزی است و با افزایش قیمت دلار باید رشد کند اما در اتفاقی غیرمنتظره افزایش قیمت دلار و ترس جلوی سیر صعودی بازار را گرفته است.

 

او در رابطه با روند بازار و دید سهامداران گفت: فعلا بازار بین شاخص یک میلیون و 500 تا یک میلیون و 700 نوسان دارد. سهامداران باید بدانند ما در بازار سهام تنها هستیم و توقعی از حقوقی‌ها مبنی بر حمایت از بازار نداشته باشند، زیرا حقوقی‌ هم یکی مثل همه ما است که برای کسب سود به بازار سهام امده است.

 

 

منبع : تجارت نیوز 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه