چه کسانی سهام عدالت می گیرند ؟

چه کسانی سهام عدالت می گیرند ؟
کدخبر : 13977

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس ‌از ۱۵ شهریور به مدت یک ماه جلسه داشته و احتمالا در هفته نخست پس از تعطیلات دو هفته‌ای طرح جاماندگان سهام عدالت مطرح شده و در جریان رسیدگی قرار می‌گیرد.

 سهام عدالت دغدغه مردم تبدیل شده است . سهام عدالت سوالات زیادی برای مردم مطرح می کند . جاماندگان سهام عدالت نیز پیگیر دریافت سهام عدالت هستند . جزئیات دریافت سهام عدالت جاماندگان را در ادامه می خوانید :

 

 


خبرمهم : اخرین صورتحساب سهام عدالت | چهارشنبه 99/7/16 | sahamedalat.ir


 

محمد علی‌پور با اشاره به طرح تعیین‌ تکلیف جاماندگان سهام عدالت در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این طرح در کمیسیون اقتصادی خانه ملت نهایی شده و به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.

 

وی تصریح کرد: براساس کارشناسی‌های انجام شده، تاکنون حدود ۴۵ میلیون نفر از طرح اولیه سهام عدالت بهره‌مند شدند و موضوعی که در کمیسیون مربوطه مطرح شد این بود که تقریبا دو هزار و ۵۰۰ نفر بازماندگان بهزیستی و یک هزار و ۵۰۰ نفر بازماندگان کمیته امداد هستند.

 

خبرداغ : تتلو درگذشت + بیوگرافی و علت مرگ

 

وی گفت: در این رابطه مقرر شده که وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی تعدادی از کارگران بدون بیمه و بدون تحت پوشش و در مجموع، ۶ دهک پایین جامعه که از قافله جا مانده‌اند را شامل دریافت سهام عدالت کند.

 

 

منبع : تسنیم 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه