حاجی دلیگانی در گفتگو با رصد اقتصادی:

بسته 10 پیشنهادی را برای بهتر شدن شرایط بورس ارائه داده‌ایم

بسته 10 پیشنهادی را برای بهتر شدن شرایط بورس ارائه داده‌ایم
کدخبر : 19164

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: : آنچه اخیراً مطرح شده یک بسته 10 پیشنهادی است که بخشی از آنها نیاز به مصوبه شورای هماهنگی سران سه قوه دارد و برخی از موارد هم مستقیماً توسط سازمان بورس اجرایی می‌شود.

رصد اقتصادی درباره وضعیت بورس اظهار داشت:  برای بهبود اوضاع بورس باید یک سری مجموعه فعالیت‌هایی هم‌زمان سازمان بورس و دیگر دستگاه‌هایی که می‌توانند حامی آن باشند، انجام دهند تا به روند مثبت شدن بورس کمک کند.

وی افزود: اما آنچه که اخیراً مطرح شده یک بسته 10 پیشنهادی است که بخشی از آنها نیاز به مصوبه شورای هماهنگی سران سه قوه دارد و برخی از موارد هم مستقیماً توسط سازمان بورس اجرایی می‌شود. امیدوار هستیم مجموعه اقداماتی که حاصل جمع‌بندی‌های نقطه‌نظرات صاحب‌نظران و خروجی جلسات مشترکی است که بعضاً توسط رئیس قوه مقننه و کمیسیون اقتصادی برگزار شده، باعث شود وضعیت بورس اصلاح و زیان سهامداران خُُرد جبران شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه همه می‌داینم وضعیت بورس اصلاً مساعد نیست و بسیاری سرمایه‌های خود را از دست داده‌اند و این مسئله نتیجه سومدیریت دولتی و عدم پاسخگویی دولت است لذا از سازمان وسران سه قوه انتظار می‌رود مجموعه اقداماتی را که در قالب 10 پیشنهاد مطرح شده و در روزهای آینده رسانه‌ای خواهند شد، انجام دهند تا زیان سهام‌داران خُرد را جبران و بورس در مسیر توسعه قرار گیرد.

 

 

تهیه و تولید : الهام اسمعیلی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه