سهام عدالت امروز ۲۹ خرداد چقدر شد؟

سهام عدالت امروز ۲۹ خرداد چقدر شد؟
کدخبر : 20646

امروز ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی هم متاثر از روند مثبت بازار با افزایش قیمت رو به رو شد و به ۱۰ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان رسید.

 به گزارش رصداقتصادی :  امروز بازار سرمایه با روند مثبت و صعودی به کارخود پایان داد و در نهایت ۱۹۴ نماد در صف فروش قفل بودند و ۶۹ نماد در صف خرید قرار گرفتند. شاخص کل بورس هم امروز با ۱۴ هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۱۶۱ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل بورس امروز بر خلاف روزهای گذشته ۱٫۲۵ درصد رشد را ثبت کرد و شاخص کل هم‌وزن هم با رشد ناچیز حدود نیم درصد همراه شد.

 

امروز ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی هم متاثر از روند مثبت بازار با افزایش قیمت رو به رو شد و به ۱۰ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان رسید. در آخرین روز معاملات هفته گذشته در کانال ۱۰ میلیون و ۲۶۷ هزار تومان به کار خود پایان داد.

 

۶۰ درصد آزاد شده سهام عدالت امروز به شش میلیون و ۲۴۳ هزار تومان رسید و ارزش ۳۰ درصد آن هم به سه میلیون و ۱۲۱ هزار تومان رسید.

 
 

باید توجه کرد که وعده واریز سهام عدالت در تیر ماه در حالی است که دولت دوازدهم تنها یک ماه دیگر بر سر کار است و برخی می‌گویند شاید در این مدت این سود واریز نشود و دولت بعدی چنین کاری را در اولین روزهای آغار به کار خود شروع کند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه