رپرتاژ اگهی /

3 ابزاری که احتمال موفقیت شما در بورس را افزایش می‌دهند

3 ابزاری که احتمال موفقیت شما در بورس را افزایش می‌دهند
کدخبر : 21250

با کمک ابزارهای جدید می‌توانید بازار را راحت‌تر تحلیل کرده و در بورس بازدهی بهتری داشته باشید. در این مقاله 3 ابزار از معرفی شده و می‌توانید برای بهبود عملکرد خود بصورت رایگان از این ابزارها استفاده نمایید.

استفاده از ابزارهای مناسب کمک می‌کند که بتوانیم تحلیل بهتری داشته باشیم و در خرید و فروش‌های خود بهتر عمل کنیم. اگر شما هم علاقه دارید در بورس از ابزارهای حرفه‌ای استفاده کرده و معاملات بهتری داشته باشید این 3 ابزار تلبورس را از دست ندهید.

 

تحلیل حقوقی و حقیقی هر سهم مثل آب خوردن

اگر بخواهید رفتار معاملاتی حقیقی یا حقوقی یک سهم را بررسی کنید باید اطلاعات زیادی را مورد بررسی قرار دهید. از نمودار سهم گرفته تا تابلو و تاریخچه معاملاتی آن نیاز است تا بدانیم که سهم چگونه توسط حقیقی‌ها و حقوقی‌ها معامله شده است. سرویس تلسکوپ که توسط تلبورس ارائه می‌شود به راحتی این تحلیل را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

 

با استفاده از این تحلیل شما می‌توانید به راحتی نقاط خرید و فروش حقوقی را بررسی کنید. برای سهم‌های بزرگی همچون فملی که معاملات زیادی داشته و تحلیل این اطلاعات سخت است الگوریتم‌ها هم دقت بسیار بالاتری از افراد داشته و هم سرعت معامله‌گر را بالا می‌بد. همچنین الگوریتم‌ها به شما این امکان را می‌دهند که نوع رفتاری حقیقی و حقوقی را در بازه‌های زمانی مختلف درک کنید. این الگوریتم‌ها برای ورود کوتاه مدت به سهم‌ها به ما کمک کرده و احتمال موفقیت را افزایش می‌دهند. مثلاً برای بررسی سهام غگل (گلوکوزان) بمنظور ورود کوتاه مدت می‌توانیم نگاهی داشته باشیم به عملکرد اشخاص حقوقی و حقیقی سهم.

 

 

uiiii

 

همانطور که می‌بینید الگوریتم نشان می‌دهد که در هفته اخیر هم حقیقی‌ها و هم حقوقی‌ها عملکرد مناسبی داشته‌اند. این موضوع یک نشانه‌ی خوب برای ورود به سهم بوده و می‌توانید با بررسی های دیگر مانند تابلوخوانی و تحلیل تکنیکال وارد سهم شوید.

 

دسترسی سریع و آسان به اخبار سهم‌ها و اخبار بورس

در طول روز اخبار و تحلیل‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی تولید می‌شود که دسترسی آسان به آنها موجب می‌شود که علاوه بر تحلیل‌های خود به تحلیل‌ها و اطلاعات با ارزشی دسترسی داشته باشیم. تلبورس به شما این امکان را می‌دهد که به آسانی به تمامی اطلاعتی که در بیش از 400 کانال مختلف به اشتراک گذاشته شده است دسترسی داشته باشید.

با استفاده از این امکان می‌توانید برای تمامی سهم‌هایی که دارید در زمان کوتاه هر تحلیل و خبری که ارسال شده را داشته باشید و آنرا بخوانید.

 

gu

 

تابلوخوانی با مهمترین فیلترها و اطلاعات

بسیاری از معامله‌گرانی که در بازار فعال هستند با تابلوخوانی آشنا بوده و بصورت روزانه از این تحلیل استفاده می‌کنند. امّا برای تابلوخوانی حرفه‌ای نیاز است که برخی از محاسبات بصورت شخصی انجام گیرد. با استفاده از سرویس تلتابلو می‌توانید هم به اطلاعات تابلو دسترسی داشته باشید و هم بجای محاسبه برخی موارد مثل قدرت خرید و فروش از فیلترها و نمودارهای این سرویس استفاده کنید.

 

 

yuyu

 

مجموعه‌ی این سرویس‌ها به شما کمک می‌کند که بتوانید علاوه بر تابلوخوانی و تحلیل‌های متداول، به اخبار تمامی سهم‌هایتان دسترسی داشته و فراتر از آن با کمک الگوریتم‌های تحلیلی قدرتمند، احتمال موفقیت خود را در معاملات افزایش و سود بیشتری کسب کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه