یک عرضه اولیه پرسود و جدید در بورس

یک عرضه اولیه پرسود و جدید در بورس
کدخبر : 9950

مدیرعامل شرکت کارخانجات تولیدی عالیس گفت: در حال طی کردن مقدمات ورود به بازار سرمایه هستیم و احتمالا تا ۲ الی ۳ ماه آینده سهام «عالیس» در بازار فرابورس عرضه اولیه خواهد شد.

جزئیات یک عرضه اولیه در بورس : یکی از مواردی که برای سرمایه گذاران بورس، مخصوصاً سرمایه گذاران تازه وارد بورس همیشه جذابیت دارد؛ عرضه اولیه سهام شرکت ها در بورس است. عرضه اولیه سهام شرکت ها در بورس به این دلیل که در بیشتر مواقع برای سرمایه گذاران سود آور است، همیشه طرفداران خاص خودش را دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا مقاله ای را در این رابطه در سایت رصداقتصادی قرار دهیم. ،  پس اگر علاقه مند به آشنایی با مباحث عرضه اولیه سهام و آموزش بورس  هستید

 

 

 محمدتقی فیاض مدیرعامل شرکت کارخانجات تولیدی عالیس با اعلام خبر برنامه این شرکت برای ورود به بازار سرمایه بیان کرد: در حال طی کردن مقدمات ورود به بازار سرمایه هستیم و احتمالا تا ۲ الی ۳ ماه آینده سهام “عالیس” در بازار فرابورس عرضه اولیه خواهد شد.

لازم به ذکر است که کارخانجات تولیدی «عالیس»، یک مجموعه‌ی کاملا خصوصی و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع نوشیدنی در سطح کشور است که اهداف و سیاست‌های خود را در راستای جهانی شدن و به‌منظور دستیابی به سطح کیفیت جهانی، تامین رضایت کامل ذی‌نفعان و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی و خطرات شغلی، در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار با زیربنایی معادل ۴۵۰۰۰ مترمربع واقع در شهرک صنعتی چناران دنبال می‌کند. محصولات این شرکت شامل انواع نوشیدنی غیر الکلی از جمله شیر ساده و طعم دار، دوغ، نوشابه و آبمیوه‌های گازدار و بدون گاز و… است.

منبع: بورس نیوز

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه