رئیس هیئت مدیره آریا پرداز رایکا:

شیوع کرونا، بیمه‌گزاران را به تمایل بیشتر استفاده از بسترهای آنلاین سوق داده است

شیوع کرونا، بیمه‌گزاران را به تمایل بیشتر استفاده از بسترهای آنلاین سوق داده است
کدخبر : 16039

شرکت دانش بنیان بیمه دات کام با حضور مهمانان گرانقدر خود به استقبال یلدای بیمه‌ای رفت.

به گزارش رصداقتصادی ، در تاریخ ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، دورهمی دوستانه استارت آپ دانش‌بنیان بیمه‌دات‌کام به مناسبت سومین سال تاسیس این مجموعه همزمان با شب یلدا، در محل جدید این شرکت در سعادت آباد تهران برگزار شد.

در این مراسم مهندس سید نادر حجازیان، رئیس هیئت مدیره، مهندس بهاره شریفیون، مدیرعامل و ‌بینانگذار این شرکت میزبان شخصیت‌های برجسته کشور نظیر دکتر دلیری، معاونت جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونش، مهندس بختیاری، مدیرعامل شرکت‌ بیمه‌ رازی به همراه مهندس ملکی معاون این شرکت و مهندس نورعلیزاده، قائم مقام بیمه سامان را داشتند.

مهندس سید نادر حجازیان، رئیس هیئت مدیره آریا پرداز رایکا، ضمن خوشامدگویی به مهمانان، اظهار داشت: شرکت آریا پرداز رایکا، عضو هلدینگ انیاک، با برند بیمه‌دات‌کام فعالیت خود را در زمینه فروش آنلاین محصولات بیمه‌ای با هدف پوشش بازار پویای صنعت بیمه و آسان‌سازی مراحل خرید بیمه ‎نامه آغاز کرده است. این شرکت دانش‌بنیان تا کنون توانسته گام‌های مؤثری در ارائه خدمات هرچه بهتر و شایسته‌تر به بیمه‌گزاران و تسریع رشد و توسعه اقتصادی کشور و افزایش بهره‌وری و رشد کمی و کیفی صنعت بیمه در دو حوزه B2Bو B2Cمخصوصاً در سال ۹۹ بردارد که شیوع کرونا، بیمه‌گزاران را به تمایل بیشتر استفاده از بسترهای آنلاین سوق داده است. او افزود: صنعت نرم‌افزاری اینشورتک و خدمات آنلاین بیمه که شرکت دانش‌بنیان آریاپرداز رایکا نیز زیرمجموعه آن تلقی می‎گردد، صنعتی اقتصادی، عدالت محورو قابل اعتماد است. تقویت جایگاه صنعت اینشورتک در حفظ سرمایه‌های ملی و نیز عرضه خدمات همه‌جانبه از جمله خدمات بیمه‌ای آنلاین و باشگاه مشتریان به خانوارها، بنگاه‌های اقتصادی است. وی یادآور شد: هلدینگ انیاک با توانایی‌های خود می‌تواند در جهت اهداف تعالی صنعت بیمه در خدمات بانکی و پرداخت هم‌راستا با بیمه‌دات‌کام به عنوان یکی از اعضای هلدینگ انیاک گام موثری بردارد.

شریفیون-150x150

 بر پایه این گزارش، مهندس بهاره شریفیون، مدیرعامل بیمه دات کام گفت: بیمه دات کام، بستر آنلاین مقایسه، استعلام و خرید آنلاین بیمه شرکت آریاپرداز رایکا است که با کمک دانش فنی خود، همراهی شرکای تجاری و اعتماد مشتریان با تضمین مناسب‌‎ترین قیمت بیمه، مشاوره تخصصی رایگان، ارائه خدمات و تحویل بیمه نامه به تمامی نقاط کشور، پاسخگویی و پشتیبانی مناسب، در جهت تحقق اهداف آرمانی صنعت بیمه کشور حرکت می‌کند.

بیمه دات کام با برخی سازمان‌ها، استارتاپ‌ها همچون نرم‌افزارهای سکه، پات، سداد، خانه کارگر و جیرینگ همکاری دارد به طوری که نرم‌افزار پنل سازمانی بیمه دات کام از مزیت‌ رقابتی دارد. در این خدمت سازمان‌ها می‌توانند با در اختیار داشتن نرم‌افزار اختصاصی بیمه دات کام امور مربوط به بیمه کارکنان خود را به صورت گروهی به انجام برسانند. از بین رفتن محدودیت‌های مکانی و زمانی، کاهش نرخ حق بیمه، افزایش حجم فروش، دسترسی آسان به اطلاعات، کاهش هزینه‌های معاماتی، مشتری‌مداری، تخصصی شدن فعالیت‌ها و تغییر ساختار شبکه فروش از جمله مزایای استفاده از  بیمه دات کام است.

بیمه دات کام با برخی سازمان‌ها، استارتاپ‌ها همچون نرم‌افزارهای سکه، پات، سداد، خانه کارگر و جیرینگ همکاری دارد. از دیگر مزیت‌های رقابتی، نرم‌افزار پنل سازمانی بیمه دات کام می‌باشد. در این خدمت سازمان‌ها می‌توانند با در اختیار داشتن نرم‌افزار اختصاصی بیمه دات کام امور مربوط به بیمه کارکنان خود را به صورت گروهی به انجام برسانند.

وی یادآور شد: صرفنظر از شرایط اقتصادی کشور، ما از تجارب سال‌های گذشته به گونه‌ای استفاده کرده‌ایم که نه تنها در پیشبرد اهداف‌مان به خود و همکارانمان متکی باشیم، بلکه در عین حال از مشارکت مشتریانمان نیز بهره‌مند شویم. لازم به ذکر است که در این راستا از مشارکت شرکای تجاری  نیز دریغ نکرده‌ایم. درشرایط مختلفی که با آن مواجه بوده‌ایم، ایجاد احساس اعتمادی پایدار و حسن ظن روز افزون در لایه‌های مختلف شرکای تجاری خود یکی دیگر از اهم اهداف بوده است.

 

حمایت دولت از شرکت‌های استارت‌اپی

این گزارش می‌افزاید: دکتر دلیری، معاونت جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد: زمانی‌که یک پروژه و مدل تجاری بیمه متولد می‌شود، شیوه اجرا و پیاده‌سازی آن خود نشان‌دهنده نحوه ایجاد آن بوده و همواره حکایت از این دارد که در پیش زمینه یک ایده نو، خلاقیت و تفکری منطبق برتمام نیازهای شناسائی شده نهفته است. ایده‌های بکر و نوآورانه‌ای که ارزش خود را از فکر و زایش خلاقانه و متخصص اخذکرد و توسعه یافته‌اند.

دکتر دلیری تصریح کرد: ما از چند سال پیش حمایت از استارت آپ‌ها را شروع کرده و آیین نامه‌های مربوطه تدوین شده است. تاکنون چندین شرکت دانش بنیان در حوزه بیمه مجوز گرفته‌اند. بیمه دات کام یکی از شرکت‌های دانش بنیان مورد حمایت ما بوده و هست.

استارت‌آپ‌ها صرفا نباید به فکر نوآوری در فروش باشند. بلکه باید به دنبال خلاقیت و آفرینش در کلیه خدمات باشند و ما نیز در کنار این مجموعه‌های بیمه‌ای خواهیم بود و موانع را رفع خواهیم کرد.

وی اظهارداشت: شرکت‌های نوپا باید با توان صد در صدی به کار خود ادامه داده و منتظر تغییرات مختلف از سمت ارگان‌های دولتی نباشند. بلکه این شرکت‌های کوچک هستند که عامل تغییر در سیستم‌های سنتی است. در این زمان است که حمایت‌های مختلفی را می توان از سمت دولت و معاونت علمی انتظار داشت.

وی در پایان صحبت‌های خود به مدیران بیمه دات کام پیشنهاد داد تا در ادامه راه از فناوری‌های بلاک چین (Blockchain) و ارز دیجیتال یا Cryptocurrency استفاده کنند تا به کاهش تخلفات و تسریع در ارائه خدمات کمک نماید.

در ادامه، مهندس بختیاری، مدیرعامل شرکت بیمه رازی نیز بر حمایت خود از بیمه دات کام تاکید کرد: ما از دیرباز با هلدینگ انیاک تعامل مثبتی داشته و داریم. قطعا بیمه دات کام با حمایت هلدینگ انیاک رایانه می‌تواند مثل همیشه موفق باشد و سهم مهمی در بازار بیمه به خود اختصاص دهد؛ البته اگر با نوآوری به سمت بیمه‌نامه‌هایی غیر از بیمه شخص ثالث برود. این نوآوری می‌تواند در تشویق مشتریان به سبک زندگی سالم، ارائه بیمه‌های شخصی شده به مشتری، بیمه‌های خرد به مشتری و خدمات ارزش افزوده در کنار بیمه نامه باشد. وی همچنین از ورود شرکت‌هایی نظیر بیمه دات کام با این حجم از سرمایه گذاری ابراز خرسندی کرد.

در این نشست یلدایی، محمدعلی سرخوش، مدیرعامل شرکت فناوران انیاک رایانه؛ به بیان توضیحاتی از جمله توانایی جوانان حاضر در مجموعه بیمه دات کام پرداخت و از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درخواست کرد تا مثل همیشه از جوانان حمایت کند.

گفتنی است در پایان مراسم بازدیدی از کل مجموعه بیمه دات کام صورت گرفت. در این راستا تمامی مدیران، از وجود چنین مجموعه‌هایی ابراز خرسندی کرده و از تلاش تمام فعالان این مجموعه تشکر به‌عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه