فروشهای سنگین سهام سایر شرکتها از سوی شرکت صبا تامین در بورس

فروشهای سنگین سهام سایر شرکتها از سوی شرکت صبا تامین در بورس
کدخبر : 20721

در شرایطی که بارقه های امید با حضور پرشور مردم غیور ایران در پای صندوق رای و انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی بعنوان رئیس جمهور منتخب به بازار سرمایه باز گشته است و در چند روز گذشته شاهد رشد شاخص کل و سبز شدن نماد اکثرشرکتها پس از مدتها رخوت و کندی در بازار میباشیم متاسفانه شاهدیم که هر زمان شاخص کل و هم وزن شروع به صعودی شدن مینماید تعدادی حقوقی خاص شروع به عرضه حجم زیادی سهام مینمایند !

به گزارش رصد اقتصادی: در شرایطی که بارقه های امید با حضور پرشور مردم غیور ایران در پای صندوق رای و انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی بعنوان رئیس جمهور منتخب به بازار سرمایه باز گشته است و در چند روز گذشته شاهد رشد شاخص کل و سبز شدن نماد اکثرشرکتها پس از مدتها رخوت و کندی در بازار میباشیم متاسفانه شاهدیم که هر زمان شاخص کل و هم وزن شروع به صعودی شدن مینماید تعدادی حقوقی خاص  شروع به عرضه  حجم  زیادی سهام مینمایند  ! 

بدیهی است که این سوال مطرح خواهد شد که  در چنین شرایط  این اقدامات با چه هدفی صورت میپذیرد !!؟ 

جالب اینجاست که این حقوقیها سهام خود را نیز در پایینترین سطح قیمتی مدیریت می کنند و فقط بدنبال کسب درآمد و‌برداشت سود از فروش سهام سایر شرکتها میباشند .

  با بررسی روند و حجم فروش این شرکتها طی ماهها و روزهای گذشته  دقیقا رفتار آنان و نیتشان قابل تحلیل خواهد بود و قاعدتا نهادهای ناظر میبایست حضور پر رنگتری در کنترل و نظارت بر بازار سرمایه و صیانت از سهام سهامداران خرد داشته باشند .

خبرگزاری رصداقتصادی در آینده بیشتر به این موضوع خواهد پرداخت. با ما همراه باشید

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه