مدیرعامل بانک سینا در مراسم تکریم و معارفه مدیران منطقه فارس:

بانک سینا دارای شفاف ترین عملکرد و صورت های مالی است

بانک سینا دارای شفاف ترین عملکرد و صورت های مالی است
کدخبر : 21343

مدیر عامل بانک سینا در مراسم تکریم و معارفه مدیران منطقه فارس و کهگیلویه و بویر احمد گفت: بانک سینا دارای شفاف ترین عملکرد و صورت‌های مالی است و همواره نسبت ها و استانداردهای حسابداری را رعایت کرده است.

به گزارش رصد اقتصادی: دکتر ایمانی اظهار داشت: خوشبختانه با عملکرد خوب و مطلوب مجموعه طی سالها فعالیت، در حال حاضر این بانک به بانکی شفاف در کشور شهرت دارد که علت آن هم وجود همکاران و مدیران معتقد، متعهد و تلاشگر است.
وی ادامه داد: بانک سینا در رعایت استانداردها و ضوابط ناظر بر امور بانکی و حسابداری همواره پیشگام بوده به طوری که اکنون جزو شفاف ترین بانک ها و دارنده کفایت سرمایه مطلوب است و با ساماندهی املاک و فروش املاک مازاد، نسبت دارایی های ثابت و نسبت مطالبات مناسبی را دارا می باشد.
دکتر ایمانی تاکید کرد: بانک‌سینا همواره با ارائه خدمات پیشرفته، مدرن و به روز، به دنبال تامین رضایت تمامی ذینفعان است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.
مدیرعامل بانک سینا، قابلیت های استان فارس به ویژه شهر شیراز را یادآور شد و گفت: استان فارس همواره جزو 3 استان برتر کشور به دلیل برخورداری از جایگاه معنوی، کشاورزی مدرن و نیروی انسانی توانمند است و انتظار می‌رود تا اقدامات بهتری را برای ارتقاء جایگاه بانک شاهد باشیم.
وی هـــمچنین از موافقت با تأسیس دو شعبه جدید در شهر شیراز و انتقال ساختمان مدیریت منطقه به موقعیتی شایسته تر خبر داد.
گفتنی است: در این جلسه که معاونین شعب و مناطق و سرمایه های انسانی و مدیران بازرسی و حراست نیز حضور داشتند، از زحمات آقای عشقی مدیر قبلی منطقه قدردانی و حکم انتصاب آقای رستگار به عنوان مدیر جدید منطقه به ایشان اعطا شد.
 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه