بیمه کوثر

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۱

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۱
کدخبر : 28670

نوروز ۱۴۰۱ در دست قرن جدید میهمان روزگار شده است. بار دیگر بهار خندان از دل سرد زمستان سر برآورد و عطر خوش زندگی را در رگ خشکیده طبیعت جریان داد.

خدا را سپاس می‌گویم که توفیق داد تا یک سال پرافتخار دیگر را در کنار همکاران گرانقدر و تلاشگر خود در شرکت بیمه کوثر سپری کنیم. ما در سال گذشته، با توکل به خالق بزرگ توانستیم در فراز و نشیب‌ها و رسیدگی به‌موقع به آسیب‌دیدگان در زمان‌های مختلف کنار هم باشیم و با اجرای درست برنامه‌های اصلی شرکت همسو با سیاست‌های بالادستی و رعایت الزامات نهاد ناظر، در راستای تحقق اهداف اصلی بالاخص ارتقای رضایت مشتریان و افزایش پرتفو و سوددهی مناسب گام‌های موثری برداریم و همه این‌ها زمانی ارزش‌تر و ارزنده‌تر می‌نماید که همکارانم در شرکت بیمه کوثر اعم از کارکنان، شبکه فروش با اخلاص و پایبندی به اصول اخلاقی، حرفه‌ای و معنوی و در راستای ارزش والای خدمت به خلق و تلاش برای سربلندی ایران اسلامی، وظایف و مسئولیت‌های خود را به بهترین وجه به انجام می‌رسانند.

اینک در سده جدید و سال نو، همسو با منویات رهبر معظم انقلاب باید برنامه‌های شرکت را در هندسه شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» بازتعریف کنیم. پشتیبانی از بنگاه‌های اقتصادی و تضمین تداوم فعالیت‌های تولیدی به کمک عملیات بیمه‌گری کارکرد ذاتی شرکت‌های بیمه است و ما هرچه در تحقق آن بهتر باشیم قطعا می‌توانیم نقش پررنگ‌تری را در پیاده‌سازی عملی شعار سال ایفا کنیم.

بیمه کوثر با همت مدیران و کارکنان متخصص، دلسوز و متعهد خود در این سال‌ها با بهره‌مندی از دانش و فناوری‌های نوین در مراحل مختلف عملیات بیمه‌گری سعی در ارائه خدمات با کیفیت در کمترین زمان بوده است و بی‌تردید این روند را در سال جدید نیز با جدیت بیشتری پی خواهد گرفت. اصل حمایت از نمایندگان و توانمندسازی آنان برای توسعه فروش نیز یک سیاست قطعی در شرکت بیمه کوثر است و تاکید می‌کنم که تمام دستاورهای شرکت با مشارکت ارکان مختلف ذی‌نفعان و به‌صورت تیمی حاصل شده است.

با آرزوی سالی پر از ارزاق مادی و معنوی و لحظاتی مملو از آرامش و آسایش برای شما عزیزان، امیدوارم به برکت ماه مبارک رمضان در طلیعه سال جدید، با انجام درست رسالت حساس و سنگینمان در سنگر بیمه فراتر از شعار و حرف، بتوانیم به تولید ملی، اشتغال جوانان وطن و کاهش مشکلات معیشتی کشور کمک کنیم و با شعار خیر کثیر در پایان سال نیز همچون همیشه با تمام وجود به عملکرد مجموعه خود، مباهات کنیم.

 

رصد اقتصادی 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه